15

تحقیق درباره ماجرای اهانت استاد دانشگاه تهران به دانشجویان در کلاس مجازی کلید خورد

  • کد خبر : 252805
  • 28 اردیبهشت 1399 - 14:03
تحقیق درباره ماجرای اهانت استاد دانشگاه تهران به دانشجویان در کلاس مجازی کلید خورد
رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه پرونده عضو هیات علمی که به دانشجویان اهانت کرده بود، از روز گذشته به جریان افتاده است، گفت: استاد فعلا اجازه تدریس در دانشگاه را ندارد.

عصرشهروند — محمود نیلی احمدآبادی در واکنش به اهانت یکی از اساتید پردیس ابوریحان به دانشجویان در کلاس مجازی، اظهار کرد: این موضوع به منظور بررسی های بیشتر به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع داده شده است و این استاد تا زمان اعلام نتیجه اجازه تدریس در دانشگاه را ندارد.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه برای رسیدن به اطلاعات درست و دقیق محققانی برای بررسی ماجرا ماموریت می گیرند، گفت: پس از آنکه مستندات تهیه و آماده شد، هیات بدوی تشکیل جلسه می دهد.

نیلی در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجایی که این یک پرونده حقوقی است، باید مطمئن شویم حقی از کسی ضایع نمی شود؛ بنابراین باید تمام جوانب امر را در نظر گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد که هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی باید تمام جزییات و موارد حقوقی را دنبال کند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=252805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .