12

تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در اردیبهشت

  • کد خبر : 295640
  • 26 فروردین 1402 - 9:47
تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در اردیبهشت
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در اردیبهشت افتتاح و تحویل می‌شود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، علیرضا جعفری درباره برنامه‌های آن شرکت برای تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر، افزود: شهرهای جدید در سال گذشته بیش از ۸۰ درصد تعهدات خود را در حوزه مسکن مهر، محقق کرد.

وی ادامه داد: اکنون تکمیل ۱۰ هزار واحد در شهر جدید پردیس به شکل کلید تحویل و کامل، انجام شده است و در قرار است در اردیبهشت سال جاری افتتاح شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر با تحویل این ۱۰ هزار واحد در شهر جدید پردیس در شهرهای جدید می‌ماند که عمده آنها و در حدود ۲۰ هزار واحد در شهر جدید پردیس در حال احداث است.

جعفری گفت: عملیات اجرای طرح‌های مسکن مهر پردیس در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ آغاز شد و تلاش خواهیم کرد تا امسال این واحدها تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی ادامه داد: تامین منابع مالی ۲۰ هزار واحد مسکن مهر که از سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ عملیات اجرایی آنها آغاز شد موضوعی حائز اهمیت است. در تلاش هستیم با تامین این منابع بتوانیم روند تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر را به اتمام برسانیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .