11
رئیس کمیته خیابان‌های شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تخصیص بودجه ۳۰۰ میلیاردی برای احداث خیابان کامل

  • کد خبر : 258352
  • 02 تیر 1399 - 11:26
تخصیص بودجه ۳۰۰ میلیاردی برای احداث خیابان کامل
امانی گفت: هر منطقه موظف است که منطقه خیابان کامل در هر سال احداث کند

عصرشهروند — شهربانو امانی رئیس کمیته خیابان‌های شورای شهر تهران در حاشیه آیین افتتاح پیاده راه استاد شهریار گفت: بودجه‌ای ۳۰۰ میلیارد تومانی برای احداث خیابان کامل در شورای شهر تهران مصوب شده است و جلسه‌ای نیز با سه معاونت جهت برنامه ریزی احداث خیابان کامل برگزار شده و هر منطقه باید در سال یک خیابان کامل احداث کند.

رئیس کمیته خیابان‌های شورای شهر تهران در تشریح مشخصات خیابان کامل افزود: خیابان کامل دارای شرایط ویژه‌ای است که در آن ۴ مد حمل و نقل عمومی خصوصی و امکان استفاده از دوچرخه و پیاده روی در آن وجود داشته باشد.

امانی تصریح کرد: راه اندازی خیابان کامل می‌تواند درآمد زا باشد و باید تلاش کرد خیابان‌ها به صورتی باشند که از خودرو محوری خارج شوند و اگر tod در تهران اجرا شود، شاهد بهبود وضعیت خیابان‌های پایتخت خواهیم بود./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=258352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .