9

تدوین لایحه فرونشست‌ها تا پایان تابستان / پل‌های مسیر بزرگراه آزادگان در معرض خطر فرونشست

  • کد خبر : 291054
  • 28 اردیبهشت 1401 - 14:21
تدوین لایحه فرونشست‌ها تا پایان تابستان / پل‌های مسیر بزرگراه آزادگان در معرض خطر فرونشست
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پل‌های واقع در مسیر بزرگراه آزادگان، در معرض خطر فرونشست قرار دارند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری درخصوص خطر فرونشست در پنج پل اصلی تهران که پیش از این در نشست بررسی موضوع فرونشست در پایتخت مطرح شد، اظهار کرد: این تقاطع‌های غیرهمسطح که در معرض خطر فرونشست قرار دارند در مسیر بزرگراه آزادگان واقع شده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، مناطق جنوب و جنوب غرب شهر تهران با خطر فرونشست درگیر هستند .

آقامیری با بیان اینکه جلسات بحث و بررسی فرونشست‌ها ادامه دارد، یادآور شد: اساتید دانشگاه‌ها و نماینده سازمان‌های مختلف در این جلسات حضور دارند که پس از بررسی دلایل ، عوامل و راهکارها در این جلسات، کمیته علمی شکل خواهد گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: این کمیته نماینده تمام سازمان‌ها و ادارات است که پس از برگزاری یک دو تا جلسه، کارگروه‌های زیر مجموعه خود را تشکیل خواهد داد .

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دستورالعمل‌های اجرایی در جلسات این کارگروه ها مشخص می شود، خاطرنشان کرد: این دستورالعمل‌ها در کمیته علمی تصویب و به عنوان یک لایحه در شورای عالی استانها مطرح خواهد شد که به مجلس جهت تصویب ارائه شود.

وی افزود: برگزاری جلسات و کارگروه‌ها و همچنین آماده شدن لایحه فرونشست‌ها تا اواخر تابستان امسال زمان خواهد برد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=291054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .