8

ترابی پنجشنبه پرسپولیسی می‌شود

  • کد خبر : 276911
  • 13 بهمن 1399 - 16:03
ترابی پنجشنبه پرسپولیسی می‌شود
ترابی تنها گزینه قطعی یحیی گل‌محمدی برای نقل و انتقالات نیم فصل محسوب می‌شود. اگر چه او در نظر دارد یک مدافع آخر هم جذب کند.

به گزارش عصرشهروند ورزشی بعد از جدایی مهدی ترابی از العربی قطر اگرچه به جز پرسپولیس اعلام شد که سپاهان هم در نامه رسمی به این باشگاه قطری خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن شده است، اما خود ترابی اعلام کرد که می‌خواهد دوباره سرخپوش شود.

مهدی ترابی در تماس با یحیی گل‌محمدی خیال او را از بابت پیوستن به پرسپولیس راحت کرده و اعلام کرده بود که به محض رسیدن بازگشت به ایران با این باشگاه قرارداد خواهد بست.

وینگر سابق پرسپولیس پس‌فردا به ایران بازخواهد گشت و طبق شنیده‌ها قرار است روز پنجشنبه به باشگاه پرسپولیس برود تا سر میز مذاکره با مدیران این باشگاه بنشیند. با توجه به اتفاقاتی که هنگام جدایی این بازیکن از پرسپولیس افتاد و ماجرای انتقادات شدید هواداران این تیم، به نظر نمی‌رسد ترابی شرایط سختی را برای حضور دوباره در این تیم مد نظر داشته باشد.

با این حساب آخر همین هفته احتمالا ترابی را دوباره سرخپوش خواهیم دید. بازیکنی که می‌تواند در فاز هجومی سرخ‌ها اثرگذار باشد .

ترابی تنها گزینه قطعی یحیی گل‌محمدی برای نقل و انتقالات نیم فصل محسوب می‌شود. اگر چه او در نظر دارد یک مدافع آخر هم جذب کند .  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام واقعا متاسفم اگ این اتفاق بیفته.ترابی حتی اگ مسی هم باشه نباید بزارن برگرده.بازیکنی که بخاطر پول پرسپولیس رها کنه نباید دوباره شانس پوشیدن پیرهن پرسپولیس و تیتر روزنامه ها شدن بهش بدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .