10

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

  • کد خبر : 261361
  • 21 تیر 1399 - 10:26
ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
دستان بسته فرهاد مجیدی در چینش ترکیب تیمش مقابل تراکتور کار سختی برای وی رقم زده است.

عصرشهروند — فرهاد مجیدی باید با دست‌های بسته به مصاف تراکتور برود استقلال بازیکنان زیادی را به خاطر کرونا از دست داده، اما بر اساس قوانین غیرحرفه‌ای که برای لیگِ بعد از کرونا نوشته شده، به نظر می‌رسد تعداد بازیکنان کرونا گرفته استقلال برای لغو بازی‌های این تیم کافی نیست؛ لذا استقلال ناچار است با نفرات جایگزین و بدون بازیکنان اصلی و آماده به مصاف تراکتور تبریز برود. به نظر میرسد مجیدی و تیمش از گرفتن سهمیه باز بمانند!

در هر حال استقلال مقابل تراکتور یکی از رقبای جدی خود قرار می‌گیرد مجیدی دروازه‌بان خودش حسین حسینی را در اختیار دارد، اما در خط دفاعی فقط سه گزینه پیش روی اوست، عارف غلامی، سینا خادم پور و قادری جوان. مجیدی در خط خط هافبک در غیاب میلیچ و کاپیتان ور یا غفوری باید از زکی‌پور و علی دشتی در جناحین استفاده کند و طبیعتاً مرکز میدان به علی کریمی و روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی که تازه از بنده مصدومیت رها شده، سپرده خواهد شد. اما در خط حمله استقلال ناچار است شیخ دیاباته ناآماده را به کار بگیرد و او را در کنار بلبلی را بگذارد. بقیه نفرات استقلال یا رباط پاره کردند یا مثل قائدی درگیر کرونا بوده اند؛ بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، سینا خادم‌پور، قادری، علی دشتی، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد بلبلی، شیخ دیاباته/منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=261361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .