11

تصویب استفساریه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران در جلسه شورا

  • کد خبر : 286722
  • 25 آبان 1400 - 15:51
تصویب استفساریه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران در جلسه شورا
استفساریه شهردار تهران در خصوص بودجه سال 1400 شهرداری و سازمان ها و شرکت های تابعه در بیست و چهارمین جلسه شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت و پاسخ آن با 19 رای موافق به تصویب رسید.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، در بیست و چهارمین جلسه شورا، استفساریه شهردار تهران در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری و سازمان ها و شرکت های تابعه مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با قرائت متن استفساریه اظهار داشت:  همانطور که در بند ۳ تبصره ۱۹ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران آورده شده است، دستورالعمل نحوه اجرای پروژه مربوط به دوران بهره برداری می باشند و بر اساس تکالیف مندرج در تبصره شهرداری تهران موظف است دستورالعمل مذکور را به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برساند.

وی سپس تشریح کرد: در ماده هفتم مصوبه سند جامع سرمایه‏گذاری و مشارکت شهرداری تهران، به منظور یکسان‎سازی رویه‎ها و روش‎های جذب مشارکت و سرمایه ‏گذاری در شهرداری، سازمان سرمایه‏ گذاری مکلف شده است که یک سری دستور العمل اجرایی را تدوین و تصویب و اجرا کند.

آخوندی افزود: همچنین از طرفی در بند ۳ تبصره ۱۹ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران آمده است که دستورالعمل نحوه اجرای پروژه، خرید خدمات، پرداخت یارانه و قیمت‏گذاری بهای محصولات یا خدمات در دوران بهره‎برداری حاصل از سرمایه گذاری و مشارکت موضوع این تبصره تا پایان خرداد ۱۴۰۰ توسط شهرداری تهران برای تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه این دو مصوبه لازم‏الاجرا هستند و هیچ مغایرتی هم با هم ندارند و بند ۳ تبصره ۱۹ به صراحت می‏گوید که دستورالعمل باید «در دوران بهره ‏برداری» ارائه شود، افزود: بنابراین به نظر پاسخ روشن است و دستورالعمل باید در دوران بهره‏برداری توسط شهرداری آماده و برای تصویب به شورا ارائه شود و زمان آن هم خرداد ۱۴۰۰ بوده است.

وی افزود: ظاهرا این دستورالعمل آماده است و ما فقط باید پاسخ استفساریه را مشخص کنیم .

در نهایت پاسخ استفساریه به رای گذاشته شد و با ۱۹ رای موافق به تصویب اعضا رسید. منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .