14
معاون برنامه‌ریزی مالی سازمان تامین اجتماعی:

تعداد بازنشستگان رو به افزایش است / وجود نابرابری در تعداد بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

  • کد خبر : 279615
  • 07 فروردین 1400 - 11:31
تعداد بازنشستگان رو به افزایش است / وجود نابرابری در تعداد بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی
حق پرست گفت: در حال حاضر در مقابل هر ۴.۶ بیمه پرداز یک مستمری بگیر در سازمان تامین اجتماعی داریم.

به گزارش اخبار بازنشستگان ، جمیل حق‌پرست معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی درباره برابری میزان درآمد و هزینه سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: در بودجه سازمان تامین اجتماعی فعلا با کسری مواجه نیستیم، طبیعتا سازمان‌های بیمه گر به مرور زمان از دوره جوانی به دوره کهنسالی خواهند رسید و میزان نسبی افراد مستمری بگیر نسبت به بیمه پردازان بیشتر خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی افزود: در حال حاضر در مقابل هر ۴.۶ بیمه پرداز یک مستمری بگیر در سازمان تامین اجتماعی داریم.

وی افزود: تعداد مستمری بگیران در حال افزایش است و حال جلوگیری از این افزایش در حیطه اختیارات سازمان تامین اجتماعی نیست و متغیر‌های آن در خارج از سازمان است.

حق‌پرست گفت: آن چیزی که در حال حاضر مسلم است و باید سازمان تامین اجتماعی هم به آن توجه کند، دریافت مطالبات قانونی سازمان از دولت است و اگر مطالبات سال‌های جاری وصول شود، هیچ کاهشی در پرداخت‌ها نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی مانند هر سازمان بیمه‌ای دیگر باید بخشی از منابع خود را برای پرداخت‌های آینده ذخیره سازی کند، ادامه داد: باید برای افرادی که در این سال‌ها بیمه گر ما هستند و سال‌های آینده قرار است مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی باشند، سرمایه گذاری کنیم.

معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: در بخش سرمایه گذاری سازمان، با اقداماتی که در سال ۹۹ انجام شد و قرار است اقداماتی هم در سال ۱۴۰۰ انجام شود و بخش قابل توجهی از مطالباتمان را از دولت دریافت خواهیم کرد و آن ها را صرف سرمایه گذاری خواهیم کرد و این مسأله پشتوانه خوبی برای سال‌های آتی است تا بتوانیم تعهداتمان را به بیمه شدگان انجام دهیم.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. اگر نگاه به آینده تامین اجتماعی دارید دخل و خرج سازمان را شفاف به اطلاع ذینفعان برسانید متاسفانه امروز هزینه نگهداری سازمان (هزینه‌های جاری و پرسنلی) وبخش درمان آنقدر زیاد است که سازمان را به ورشکستگی خواهد کشید و کسی نه جواب گوست نه کسی دل سوز آیندگان هستند مثلاً ما که از دهه شصت بیمه پرداز بودیم و شستاها از حق بیمه امثال من بنا شده امروز بدرد ما نمیخوره و مستمری ما که غیر حداقل بگیر هستیم خیلی کمتر از تورم افزایش پیدا می‌کند بخصوص در سالهای ۹۷تا۹۹خدا بداد آیندگان برسد بااین دست اندازی به اموال و دارایی‌های سازمان مثل گوشت قربانی شده کاش تحقیق و تفحص از سازمان کلید می‌خورد

  2. سازمان گوشت قربانی شده و هزینه جاری،پرسنلی ودرمان خیلی بیشتر از ارزش خدمات هست امثال من که تر دهه شصت و پنجاه بیمه پرداز بودیم و شستاها را ساختیم امروز بدرد ما نمیخوره و سازمان نتوانسته همراه با تورم مستمری را افزایش بده بخصوص در چند سال اخیر برای آنهاییکه غیر حداقل بگیر هستند و توجهی به صنعت بیمه نمی‌کنند اگر مستمری بالا داریم آورده بالایی هم داشتیم،ای کاش تحقیق و تفحص از سازمان کلید می‌خورد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .