10
نرجس سلیمانی :

تعدیل نیروی زنان باردار و یا کارگرانی که همسر باردار دارند ، جای تامل و انتقاد دارد

  • کد خبر : 291116
  • 01 خرداد 1401 - 15:22
تعدیل نیروی زنان باردار و یا کارگرانی که همسر باردار دارند ، جای تامل و انتقاد دارد
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا طی تذکری از تعدیل کارگران و کارمندان باردار یا دارای همسران باردار و کودکان زیر یک سال، انتقاد کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، نرجس سلیمانی عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در شصت و چهارمین جلسه شورا، ضمن سپاسگزاری از شهرداری بابت بهسازی صفحات منصوبه زیر مخازن در حوزه پسماند طی تذکری گفت: گاهی برای فرهنگ سازی در مسائل درست و اصلی هزینه می شود اما در انجام وظایف عجله می شود.
سلیمانی در همین راستا تشریح کرد: هفته گذشته دعوت نامه ای تحت عنوان «نفس های تازه شهر، هر نوزاد یک درخت» از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارسال شد که کار بسیار خوبی هم بود اما همزمان با تعدیل نیرو در شهرداری بود که در میان افراد تعدیل شده، خانم های باردار یا مردان دارای همسر باردار یا نوزاد هم هستند و در وهله نخست این خانواده ها دچار مشکل درامدی و سپس مشکل بیمه درمانی خواهند شد. لذا اگر این وظیفه را داریم که برای سیاست های کلی فرهنگ سازی کنیم، این عمل ناخواسته برخلاف همین سیاست های کلی نظام است.
وی تاکید کرد: جذب و تعدیل نیرو از ابزارهای مدیریت است اما این مدیریت نباید برخلاف سیاست های کلی نظام باشد. به همین دلیل تحت هیچ عنوانی شهرداری نباید نسبت به تعدیل کارمندان و کارگران باردار یا دارای همسر باردار یا نوزاد را مشمول تعدیل نیرو قرار دهد و اگر ناچار به تعدیل است حداقل شش ماه قبل به ایشان اطلاع داده شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=291116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .