14

تعدیل کارگران هتل شهر صدای شورای شهری‌ها را درآورد

  • کد خبر : 254930
  • 11 خرداد 1399 - 10:51
تعدیل کارگران هتل شهر صدای شورای شهری‌ها را درآورد
عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعدیل کارگران هتل شهر و مشکلات پیش آمده به دلیل این موضوع گفت: حناچی باید به این مشکل رسیدگی کند.

عصرشهروند — افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در دویست و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران،‌در تذکری به شهردار، اظهار داشت: هتل شهر از مجموعه‌های مرتبط با سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است که از سال ۸۹ مدیریت این هتل به یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان بازنشستگی واگذار شد و پرسنل آن جهت انعقاد قرارداد به شرکت هادیان‌شهر؛ معرفی شدند.

وی افزود: مدیریت مجموعه هتل‌شهر مبادرت به انعقاد قرارداد ماهانه با پرسنل شاغل در هتل کرده که این امر موجب سلب آرامش و امنیت شغلی کارکنان شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: از پاییز سال گذشته میزان دریافتی پرسنل نسبت به ۶ ماهه اول سال، کاهش محسوسی داشته و برخی از کارگران هتل شهر که سوابق حضورشان در این مجموعه۵  تا ۱۸ سال است به دلیل کاهش دریافتی با مشکلات مواجه شدند.

حبیب‌زاده گفت: کارگران ‌به منظور آگاهی از چرایی این اتفاق در دفتر شرکت عمران تهاتر شهر به عنوان بهره‌بردار هتل شهر، حاضر و نسبت به این روند اعتراض می‌کنند. که از آن زمان به مرور برخی از پرسنل تعدیل شده‌اند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا در اسفند سال گذشته، تعطیلی بسیاری از مشاغل به ویژه در حوزه گردشگری و هتل‌ها به وقوع پیوسته و در این شرایط موج جدیدی از تعدیل‌ها نیز صورت گرفته است.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران گفت: هر چند مدیران شرکت عمران تهاتر شهر مازاد بودن نیروها در هتل‌شهر و زیان ده بودن این مجموعه را دلیل این تعدیل مطرح می‌کنند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در همین مدت افراد جدیدی در هتل مشغول فعالیت شده‌اند./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=254930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .