7

تقدیر از همراه اول بابت مدیریت موفق و رهبری برند

  • کد خبر : 265784
  • 30 مرداد 1399 - 11:17
تقدیر از همراه اول بابت مدیریت موفق و رهبری برند
همراه اول موفق به دریافت تندیس ویژه مدیران موفق و رهبری برند شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات سیار ایران، در «سمپوزیوم مدیران موفق و رهبری برند در پساکرونا» از سازمان ها و شرکت های موفق در زمینه مدیریت و رهبری برند تقدیر شد. در این مراسم که همزمان با سال جهش تولید از سوی آکادمی برند ایران با همراهی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران برگزار شد، همراه اول اولین و بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور به پاس اقدامات ارزنده در زمینه مدیریت و رهبری برند موفق شد تندیس ویژه این سمپوزیوم را دریافت کند.
در سمپوزیوم مدیران موفق و رهبری برند در پساکرونا که عصر روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۹ در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، پس از ایراد سخنرانی تعدادی از اساتید و مدیران حوزه مدیریت و کارآفرینی، از مدیران سازمان ها و شرکت های موفق در این حوزه تقدیر به عمل آمد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=265784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .