12

تقدیر مهدی پیرهادی از اقدامات سازمان زیباسازی و شرکت ساماندهی مشاغل

  • کد خبر : 288803
  • 26 دی 1400 - 13:20
تقدیر مهدی پیرهادی از اقدامات سازمان زیباسازی و شرکت ساماندهی مشاغل
مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدامات خلاقانه سازمان زیباسازی شهر تهران و شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی پیرهادی روز یکشنبه در جریان چهلمین جلسه شورای شهر تهران، از شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران به دلیل ساماندهی وانت بارهای خیابان شهید رجب نیا و حل مشکلات ترافیکی آن محدوده از طریق فراخوان، تقدیر و تشکر کرد.
وی همچنین از تلاش برای ساماندهی خیابان صابونیان در محدوده میدان شوش تشکر کرد و گفت: رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان محور تجریش، پیشگیری جدید از فعالیت مجدد شیمیایی فروشان در خیابان ناصرخسرو، گرفتن حکم جلب مالک یکی از گاراژهای بزرگ آلوده کننده، در جنوب تهران، از اقدامات مهم این شرکت در طی مدت کوتاه گذشته بوده است.
به گفته وی ساماندهی ون کافه های شهر تهران که مجوزهای لازم را از مراکز مربوط به سلامت اخذ نکرده بودند، ساماندهی و افزایش ظرفیت پمپ بنزین های سیار در شهر تهران، اجرای بند ۲۰ و پلمپ ۸۰ واحد متخلف ضایعات فروشی در منطقه ۱۵ از دیگر اقدامات قابل تقدیر این شرکت بوده است.

تشکر از اقدامات خلاقانه  سازمان زیباسازی شهر تهران

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران همچنین به دلیل فعالیت‌های خلاقانه سازمان زیباسازی از این سازمان تشکر کرد و اظهار داشت: این سازمان با نظام‌مند کردن و هدفمند کردن تبلیغات ضمن افزایش درآمدها، فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه را در شهر تهران اجرا کرده است.
پیرهادی، تجلیل از مادران شهدا به مناسبت شهادت حضرت ام البنین، اکران روز پرستار و تقدیر از فعالیت پرستاران در دوره کرونا، تقدیر از اهالی کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی، بزرگداشت شهدا در روز یلدا را اقدامات خوبی دانست که در سطح شهر تهران از سوی این سازمان اجرا شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=288803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .