5

تهران از جمعه تا صبح دوشنبه بارانی است

  • کد خبر : 461
  • 30 آبان 1397 - 12:43
تهران از جمعه تا صبح دوشنبه بارانی است

به گزارش عصر شهروند، یک کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از غرب کشور گفت: تهران از روز جمعه تا صبح دوشنبه بارانی خواهد بود. گودرزی، درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: از امروز تا اوایل شب در نوار شرقی کشور و در مناطقی مانند استان‌های هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی، […]

به گزارش عصر شهروند، یک کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از غرب کشور گفت: تهران از روز جمعه تا صبح دوشنبه بارانی خواهد بود.

گودرزی، درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: از امروز تا اوایل شب در نوار شرقی کشور و در مناطقی مانند استان‌های هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شرق یزد بارش‌های پراکنده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور ادامه داد: از فردا بارش‌ها در مناطق شمال غرب کشور آغاز می‌شود و روز پنجشنبه از اوایل شب بارش‌ باران همراه با رعد و برق در این مناطق گزارش شده است. از روز جمعه نیز علاوه بر مناطق شمال غرب کشور در مناطق جنوب غرب کشور بخش‌های از مناطق مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و به تدریج شمال شرق کشور را فرامی‌گیرد.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: بارش در مناطق کوهستانی البرز و زاگرس در روز جمعه به صورت برف گزارش شده‌است. همچنین آب‌گرفتگی و سیلابی‌شدن مسیل‌ها با توجه به بارش باران پیش‌بینی‌ می‌شود. در مناطق کوهستانی نیز لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید را خواهیم داشت.

گودرزی تصریح کرد: بیشترین بارش در این سامانه بارشی در مناطق غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود. بعد از ظهر جمعه نیز کاهش دما و بارش باران را برای استان‌های گیلان،‌ مازندران، گلستان پیش‌بینی می‌شود در روز جمعه و شنبه نیز سواحل خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت آب و هوا در تهران گفت: امروز هوای تهران کمی ابری و دارای گرد و غبار محلی است. از روز جمعه نیز بارش‌ها در شهر تهران آغاز و تا روز صبح دوشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایلنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .