16
نرجس سلیمانی در تذکری خطاب به شهرداری بیان کرد :

توجه به عرضه بسته های تشویقی محرک اقتصادی

  • کد خبر : 286645
  • 23 آبان 1400 - 17:30
توجه به عرضه بسته های تشویقی محرک اقتصادی
عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران گفت: توصیه اساسی این است به جای پرداختن به فروش املاک ریز دانه از طریق تبلیغات غیر موثر ، توجه اصلی معطوف به عرضه بسته های تشویقی محرک اقتصادی در هماهنگی با اهداف طرح های بالادستی ضمن توجه ویژه به لکه گذاری ها در طرح جامع و تثبیت طرح تفضیلی ملاک عمل باشد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، نرجس سلیمانی در بیست و سومین جلسه شورا در تذکری گفت: با توجه به مشکلات و مسایل ناشی از بیماری کووید ۱۹ و همه گیری آن، در جهت پشتیبانی از تلاش های شهروندان و مانع زدایی از اقدام برای راه اندازی و توسعه فعالیت های اقتصادی، تدوین و ترویج بسته های تشویقی محرک اقتصادی در بخش های مرتبط با شهرداری می بایست مورد توجه قرار گیرد.

سلیمانی در ادامه افزود: از جمله می توان در حوزه تغییر کاربری املاک در موقعیت های تجاری و اداری مشروط به راه اندازی خدمات در بستر تولید داخلی  و یا عرضه کالاهای ایرانی و تقویت نشان های تجاری داخلی ضمن آنکه آورده اقتصادی قابل توجه ای برای شهرداری به همراه خواهد داشت می تواند به قوت بخشی در حوزه رونق اقتصادی و تبلیغ عرضه کالاهای داخلی منجر گردد.

وی ادامه داد: توصیه اساسی این است به جای پرداختن به فروش املاک ریز دانه از طریق تبلیغات غیر موثر ، توجه اصلی معطوف به عرضه بسته های تشویقی محرک اقتصادی در هماهنگی با اهداف طرح های بالادستی ضمن توجه ویژه به لکه گذاری ها در طرح جامع و تثبیت طرح تفضیلی ملاک عمل باشد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .