2

توصیه مهم محققان برای میزان دریافت «واکسن»

  • کد خبر : 189676
  • 11 دی 1398 - 11:17
توصیه مهم محققان برای میزان دریافت «واکسن»

یک مطالعه نشان می‌دهد فقط یک دوز واکسن اچ‌پی‌وی می‌تواند به اندازه ۲-۳ دوز استاندارد توصیه شده توسط پزشکان موثر باشد.

به گزارش عصر شهروند، مطالعه نشان می‌دهد که فقط یک دوز واکسن اچ‌پی‌وی می‌تواند به اندازه ۲-۳ دوز استاندارد توصیه شده توسط پزشکان موثر باشد.

اچ‌پی‌وی، شایع‌ترین عفونت مقاربتی در ایالات متحده است و به چندین سرطان از جمله سرطان پروستات، گلو و رحم مرتبط است.

CDC به کودکان توصیه می‌کند دو یا سه سری دوز بین سنین ۱۱ تا ۱۲ سال دریافت کنند؛ زنانی که یک، دو یا سه دوز دریافت کرده بودند، بسیار بیشتر از زنان غیر واکسینه شده محافظت می‌شدند؛ همینطور میزان زنانی که دو دوز دریافت کرده بودند اما هنوز آلوده بودند، دو برابر زنان با یک دوز بود.

این مطالعه جدید حاکی از آن است، زنانی که فقط یک دوز واکسن HPV دریافت می‌کنند به همان اندازه درمورد ویروس محافظت می‌شوند.

این تیم، از دانشکده بهداشت دانشگاه تگزاس می‌گوید: این یافته‌ها می تواند زنان بیشتری را برای دریافت یک دوز واکسن ترغیب کند و به نوبه خود، به کاهش نرخ سرطان‌هایی که با ویروس اچ‌پی‌وی ارتباط دارد، کمک کند.

HPV، ویروس پاپیلومای انسانی، شایع‌ترین عفونت مقاربتی در ایالات متحده است که حدود ۷۹ میلیون نفر را مبتلا کرده است.

ویروس پاپیلوم انسانی یا HPV ویروسی است که بیش‌تر از همه در زمان رابطه جنسی و از طریق تماس مستقیم بین پوست افراد انتقال می‌یابد؛ بیش از ۱۰۰ نوع یا سوش مختلف از HPV وجود دارد. اکثر مردان و زنانی که دچار این عفونت هستند از این موضوع بی‌اطلاع می‌باشند، زیرا در بدن آنها علائم یا مشکلات بهداشتی ایجاد نمی‌شود.

فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=189676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .