12

توضیحات دادستان تهران درباره تیراندازی در خیابان طالقانی

  • کد خبر : 291209
  • 08 خرداد 1401 - 14:07
توضیحات دادستان تهران درباره تیراندازی در خیابان طالقانی
دادستان تهران گفت: ضارب حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی دستگیر شد و تحقیقات در خصوص این حادثه در حال انجام است.

به گزارش عصرشهروند، علی صالحی در خصوص جزئیات حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی ، عنوان کرد : صبح امروز پس از اطلاع از حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی تهران بلافاصله به همراه معاون و بازپرس ویژه قتل در صحنه حاضر شدیم .

وی افزود: در این حادثه فردی با سلاح گرم به ماموران انتظامی مستقر در مقابل ساختمان بنیاد شهید اقدام به تیراندازی کرده بود که بر اثر این حادثه ۴ نفر از ماموران نیروی انتظامی مجروح شدند .

دادستان تهران با بیان اینکه در حال حاضر ضارب دستگیر شده است ، عنوان کرد : این فرد مجرم روز گذشته نیز ۴ تن از شهروندان شهرستان شهریار را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری بود .

صالحی افزود: دستورات لازم برای بررسی این پرونده صادر شده است و تحقیقات درخصوص این حادثه ادامه دارد .

ساعتی قبل درپی اعلام خبری مبنی بر تیراندازی ظهر امروز ( شنبه ) به سمت ماموران پلیس در مقابل کلانتری فلسطین در خیابان طالقانی تهران، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد : در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان طالقانی، فردی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و شهروندان کرد . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=291209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .