10

توضیح جدید باشگاه پرسپولیس درباره اتمام فرصت فیفا

  • کد خبر : 265299
  • 22 مرداد 1399 - 8:43
توضیح جدید باشگاه پرسپولیس درباره اتمام فرصت فیفا
علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا فیفا نامه تهدیدآمیزی درباره پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ تا روز ۲۴ مرداد به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است،توضیحات جدیدی داد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی ، علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی  باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا فیفا نامه تهدیدآمیزی درباره پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ تا روز ۲۴ مرداد به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است، اظهار داشت:این موضوع را از بخش بین الملل باشگاه پیگیری کردم و تاکنون چنین نامه ای به دست باشگاه نرسیده است.فکر می کنم فضایی که درباره پرونده برانکو وجود دارد سبب شده این خبر منتشر شود. من و مهدی رسول پناه بارها اعلام کرده ایم حق برانکو این نبود که با وی چنین برخوردی شود و باید باشگاه بهتر با این مربی برخورد می کرد.

او ادامه داد:واقعا پیش از این فرصت بیشتری برای مذاکره و مصالحه با برانکو وجود داشت. بهتر بود بحث پرونده برانکو به اینجا کشیده نمی شد تا هواداران، بازیکنان و کادرفنی ما نگران بسته شدن پنجره باشند. البته اکنون هم چنین مشکلی وجود ندارد و خطر بسته شدن پنجره باشگاه را تهدید نمی کند.در فضای فعلی خیلی ها هم اسیر بازی های رسانه ای می شوند که برخی دوستان برای خودشان طراحی می کنند. هواداران ما هم به دلیل نگرانی خیلی از این اخبار را باور می کنند که البته آنها هم گناهی ندارند. بازهم تاکید می کنم نامه ای از فیفا برای ما نیامده است.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=265299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .