12

تیم پرسپولیس فقط در این صورت صدرنشین می شود !

  • کد خبر : 286129
  • 04 آبان 1400 - 15:37
تیم پرسپولیس فقط در این صورت صدرنشین می شود !
پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر میهمان نساجی مازندران است.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با انجام دو بازی دیگر روز چهارشنبه به پایان می‌رسد که در مهمترین بازی، پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی، در خانه میزبان تیم نساجی مازندران است. شاگردان یحیی گل محمدی در هفته نخست برابر فولاد به برتری ۳ بر یک رسیده اند و پیش از این بازی با همان سه امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته اند.

حضور پرسپولیس در این جای جدول به این دلیل است که این تیم هنوز بازی دومش در لیگ برتر را انجام نداده است. البته پرسپولیسی‌ها می‌توانند بسته به شرایطی همین فردا به صدر جدول لیگ برتر برسند. فعلا تیم‌های سپاهان، گل گهر و استقلال تنها تیم‌های ۶ امتیازی لیگ برتر هستند که هر کدام به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم ایستاده اند. پس تا به اینجا و پیش از قانون شدن بازی رودررو برای تعیین جایگاه تیم‌ها در جدول، پرسپولیس اگر بتواند تفاضل گلش را بهتر از سپاهان صدرنشین کند می‌تواند جای این تیم را در جدول رده بندی بگیرد.

سرخپوشان تهرانی فعلا تفاضل گلشان مثبت ۲ است و سپاهان مثبت ۵. پس، پرسپولیس فقط در یک شرایط به صدر جدول در پایان هفته دوم می‌رسد که نساجی را با اختلاف سه گل یا بیشتر از پیش رو بردارد. اگر اختلاف بیش از سه گل باشد که با تفاضل گل بهتر به صدر می‌رود، ولی اگر اختلاف همان سه گل هم باشد، تفاضل گل دو تیم مثبت ۵ می‌شود، ولی چون تعداد گل‌های زده پرسپولیس بیش از رقیب اصفهانی می‌شود، آن وقت پرسپولیس به صدر جدول می‌رسد.

حالا فقط یک بحث می‌ماند و آنهم اینکه آیا پرسپولیس توانایی برتری با این اختلاف گل برابر نساجی را دارد؟   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .