34

جاده چالوس تا اواسط هفته بسته است

  • کد خبر : 297228
  • 05 تیر 1402 - 9:31
جاده چالوس تا اواسط هفته بسته است
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت عملیات ترمیم و بهسازی جاده چالوس که به‌دلیل سیل آسیب دیده بود انجام شده و خبر داد که تا اواسط هفته می‌توان این جاده را بازگشایی کرد.

به گزارش عصرشهروند، غلام‌عباس بهرامی‌نیا  درباره وضعیت جاده چالوس پس از وقوع سیل دو هفته پیش بیان کرد: از زمانی که سیل محور چالوس را مسدود کرد، همکاران ما در راهداری البرز مشغول عملیات ریزش‌برداری و ترمیم و بازساری محور هستند؛ به‌خصوص قسمتی از محور کرج – چالوس که در اثر آب‌شستگی و سیل آسیب دیده بود.

وی ادامه داد: بعد از سه روز از وقوع سیل، محور چالوس از شهرستانک به‌سمت مرزن آباد و چالوس بازگشایی شده بود اما از میدان امیرکبیر در خروجی کرج تا شهرستانک به‌صورت رفت و برگشت به‌دلیل انسداد تونل‌هایی که بر اثر گل‌ولای پر شده و شکستگی بخشی از محور مسدود بود، که در این روزها، گل‌ولای که باعث آسیب به تونل شده بود را تخلیه کردند و بخشی از دیوارهای محور که شکسته بود ترمیم شده و شکستگی بخشی از جاده و آن گودال ۵۰ متری هم بهسازی شد.

مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کارهای مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.

بهرامی‌نیا خاطرنشان کرد: البته ترددهای محلی از روزهای پس از سیل آغاز شد؛ اما به دلیل اینکه این محور یکی از محورهای ارتباطی شمال کشور است، اقداماتی برای فراهم کردن ایمنی آن صورت گرفته تا بتوانند ترافیک را در آنجا برقرار کنند. درواقع پیش‌بینی ما این است که ظرف روزهای آینده و تا اواسط هفته اگر اتفاق خاصی نیفتد، بتوانیم این جاده را بازگشایی کنیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .