4

جانشین نامجومطلق در استقلال مشخص شد/مخالف سعادتمند سرپرست می‌شود؟

  • کد خبر : 268533
  • 08 مهر 1399 - 20:48
جانشین نامجومطلق در استقلال مشخص شد/مخالف سعادتمند سرپرست می‌شود؟
مسئولانی که برای آینده باشگاه استقلال برنامه‌ریزی می‌کنند در تازه‌ترین سناریویی که برای این باشگاه طراحی کرده‌اند، قصد دارند سرپرست و سرمربی پیشین را به این تیم برگردانند.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، مسئولانی که برای آینده باشگاه استقلال برنامه‌ریزی می‌کنند در تازه‌ترین سناریویی که برای این باشگاه طراحی کرده‌اند، قصد دارند سرپرست و سرمربی پیشین را به این تیم برگردانند.
به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار است نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال روز چهارشنبه برگزار و طی آن برای آینده این باشگاه تصمیم گیری شود، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد سناریوی تغییرات در این باشگاه مراحل نهایی خود را طی می‌کند و به احتمال فراوان بزودی رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

احمد سعادتمند که از ابتدای سالجاری به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال شد با وجود عملکرد موفق در تأمین منابع مالی و پرداخت بخشی از بدهی‌های باشگاه که به گفته خودش بیش از ۶۳ میلیارد تومان شده است، به دلیل ناکارآمدی در کسب نتایج مطلوب تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در آستانه برکناری از مسئولیت خود قرار دارد.

اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال هر چند همراهی خوبی با سعادتمند داشته اند اما از آنجایی که وی نتوانسته در بخش فنی این تیم را به شرایط مد نظر هواداران برساند باید صندلی مدیریت را به فرد دیگری تحویل دهد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد نزدیکترین گزینه برای جانشین مدیرعامل فعلی استقلال، اسماعیل خلیل زاده عضو هیأت مدیره است که هر چند در ظاهر ارتباط خوبی با سعادتمند دارد اما عملاً مواضع مخالف با وی هم داشته است.

در صورتی که خلیل زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شود، به احتمال فراوان فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی به مسئولیت خود بازخواهد گشت و جانشین مجیدنامجومطلق خواهد شد که فصل پیش دستیار وی بود اما در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی فعالیت کرد.

البته هنوز برخی مدیران و نزدیکان به باشگاه استقلال در تلاش هستند تا این سناریو را برهم بزنند و شرایط جدیدی را برای باشگاه رقم بزنند که هنوز راه یه جایی نبرده اند اما این احتمال وجود دارد که تغییرات با افراد دیگری رقم بخورد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .