6

جزییات تجاوز مرد جوان به ۸ زن در پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی تهران

  • کد خبر : 293434
  • 01 آبان 1401 - 13:18
جزییات تجاوز مرد جوان به ۸ زن در پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی تهران
زن دیگر، مرد جوانی را که در شرق تهران زنان را هدف تجاوز قرار داده بود، شناسایی کردند و بدین ترتیب آمار قربانیان این پرونده به ۸ نفر رسید. در پی آزار و اذیت جنسی ۴ زن در نزدیک پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، تحقیقات ابتدایی کارآگاهان دایره شانزدهم پلیس آگاهی نشان داد، قربانیان این پرونده مشغول پیاده‌روی در نزدیکی پارک مهرگان بودند که از سوی یک مرد جوان در محلی خلوت هدف حمله و تجاوز قرار گرفته‌اند.

بنابر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند و با رصدهای اطلاعاتی هویت مرد جنایتکار را شناسایی کردند .

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با اقدامات خاص اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کنند و برای دستگیری وی وارد عمل شوند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، راهی مخفیگاه مرد جنایتکار شدند و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی اعتراف کرد و ۴ قربانی این پرونده حضور در اداره شانزدهم مرد جنایتکار را شناسایی کردند .

تحقیقات کارآگاهان زبده اداره شانزدهم پلیس آگاهی در رابطه با این پرونده ادامه دارد و ۴ زن دیگر در جدیدترین بررسی‌ها، این مرد جنایتکار را شناسایی کرده‌اند؛ بدین ترتیب آمار قربانیان این پرونده به ۸ نفر رسید .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گوردزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این پرونده با بیان اینکه چهره بدون پوشش متهم با دستور مقام قضایی برای شناسایی شکات احتمالی منتشر شده است، گفت : چنانچه افرادی از سوی این مرد جنایتکار هدف تعرض قرار گرفته‌اند، برای ثبت شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند و اطمینان داشته باشند که پلیس شکایت آنها را با رعایت اصول امانتداری رسیدگی می‌کند .

متجاوز

منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .