12

جشنواره تئاتر فجر آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 276750
  • 11 بهمن 1399 - 12:53
جشنواره تئاتر فجر آغاز به کار کرد
هم‌زمان با نخستین روز برگزاری جشنواره تئاتر فجر یعنی ۱۱ بهمن نمایش‌هایی در بخش‌های «صحنه‌ای»، «خیابانی» و «دیگرگونه‌ها» اجرا می‌شوند.

به گزارش اخبار فرهنگ و هنر عصرشهروند به نقل از روابط عمومی سی‌ و نهمین جشنواره تئاتر فجر، امروز شنبه ۱۱ بهمن‌ماه هم‌زمان با روز نخست سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، مجموعه تئاتر شهر، تئاتر مولوی، تماشاخانه ایرانشهر و تالار حافظ میزبان نخستین روز از «اجراهای صحنه‌ای» آثار این دوره از جشنواره خواهند بود .

اجراهای صحنه‌ای

در مجموعه تئاتر شهر،‌ نمایش « گرگاس‌ها یا روز بخیر‌ آقای وزیر » به کارگردانی حمیدرضا نعیمی ساعت ۱۸ در تالار اصلی روی صحنه می‌رود. «ایوب‌خان» به کارگردانی امیر دژاکام ساعت ۱۷ در تالار چارسو اجرا می‌شود .

تالار سایه در ساعت ۱۵ میزبان اجرای نمایش « برونسی » به کارگردانی مرتضی شاه‌کرم خواهد بود و « جوادیه ( بیست‌ متری ) » به کارگردانی رضا بهرامی هم در ساعت ۱۷ در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود .

در تئاتر مولوی و در ساعت ۱۵ نمایش «الف کاف شین» به کارگردانی روزبه حسینی اجرا می‌شود .

تماشاخانه ایرانشهر هم در ۲ سالن دکتر ناظرزاده و استاد سمندریان میزبان آثار این دوره از جشنواره است .

در ساعت ۱۷ نمایش « خواهرم منم ایسمنه » به کارگردانی سعید یوسفی و علیرضا زارع در سالن ناظرزاده اجرا می‌شود. ساعت ۱۹ هم نمایش « اسموکینگ روم » به کارگردانی سعید زارعی در سالن سمندریان روی صحنه می‌رود .

تالار حافظ هم ساعت ۱۹ امروز میزبان نمایش «مختلفیم» به کارگردان آرمان شیرالی‌نژاد خواهد بود .

نمایش‌های خیابانی

امروز شنبه ۱۱ بهمن‌ و در بخش « نمایش‌های خیابانی » و « دیگرگونه‌ها » ، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در محوطه مقابل تالار وحدت به ترتیب نمایش‌های «مجلس حماسه‌خوانی نفر ششم»، « لبخند با طعم ماسک » ، « خودم شروع می‌کنم » ، « او پهلوان اکبره » و «به‌نام» اجرا می‌شود.

در محوطه آب‌نمای بازار بزرگ ایران‌مال هم در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۱۹، ۲ نمایش « مضحکه در مضحکه » و « لبخند با طعم ماسک » اجرا خواهد شد .

ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر (عج) هم امروز در ساعت ۱۱ میزبان اجرای نمایش «به‌نام» و پس از آن در ساعت ۱۱:۳۰ میزبان نمایش « او پهلوان‌اکبره » خواهد بود.

دیگرگونه‌ها

نمایش «دموکراسی سفارشی» به کارگردانی میلاد جباری مولانا هم در بخش «دیگرگونه‌ها» امروز ۱۱ بهمن‌ماه در ساعت ۱۸:۳۰ در باغ موزه قصر اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا ۲۰ بهمن‌ماه در حال برگزاری است. منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276750
  • منبع : روابط عمومی سی‌ و نهمین جشنواره تئاتر فجر
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .