3

جشنواره غذا در ۸ ایستگاه مهربانی

  • کد خبر : 625
  • 01 آذر 1397 - 10:52
جشنواره غذا در ۸ ایستگاه مهربانی

به گزارش عصر شهروند، جشنواره غذا در قالب ویژه برنامه بهار مهربانی با هدف ترویج فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی در ۸ نقطه پایتخت برپا می‌شود. «جشنواره غذا» یکی از برنامه‌های جشن «بهار مهربانی» است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به مناسبت میلاد […]

به گزارش عصر شهروند، جشنواره غذا در قالب ویژه برنامه بهار مهربانی با هدف ترویج فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی در ۸ نقطه پایتخت برپا می‌شود.

«جشنواره غذا» یکی از برنامه‌های جشن «بهار مهربانی» است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به مناسبت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام و هفته وحدت در ۸ نقطه از پایتخت از جمله: در فرهنگ‌سراهای ملل، ولا، میدان آیینی امام حسین(ع)، دریاچه شهدای خلیج فارس، منطقه گردشگری و فرهنگی عباس آباد و باغ‌موزه قصر برپا شده است.

این جشنواره در دو بخش غذا و سوغات با رویکرد توجه به آداب، رسوم و فرهنگ قومیت‌های سرزمین پهناور ایران در فضای غرفه‌ای و سیاه چادرهای عشایری دایر شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند ۲۹ آبان تا ۴ آذر، بعد از اذان مغرب و عشا به ایستگاه‌های مهربانی ویژه برنامه «بهار مهربانی» مراجعه کنند.

جشن‌های گسترده بهار مهربانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف افزایش نشاط و امید در ماه ربیع با بیش از ۴۰۰ اجرا از ۲۹ آبان تا ۴ آذر در ۱۰ ایستگاه مهربانی برگزار می‌شود.

منبع : همشهری آنلاین

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .