5

جواد نکونام ؛ از دیروز تا امروز /عکس

  • کد خبر : 264865
  • 15 مرداد 1399 - 9:17
جواد نکونام ؛ از دیروز تا امروز /عکس
سرمربی فعلی تیم فولاد خوزستان روزهای پر فراز و نشیبی را در فوتبال ایران سپری کرده است.

به گزارش عصرشهروند ورزشی جواد نکونام که این روزها از چهره های بزرگ و سرشناس فوتبال ایران است، در دهه ۷۰ و در روزگاری که هنوز چهره ای جوان و ناشناخته برای اهالی فوتبال بود، در تیم پاس کار خود را آغاز کرد و با درخشش در این تیم توانست هم طعم بازی در تیم ملی و بستن بازوبند کاپیتانی را بچشد و هم بازی در سطح اول فوتبال اروپا را تجربه کند.

او به عنوان مربی هم تا اینجای فعالیت حرفه ای اش عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و در فصل جاری رقابت های لیگ برتر این شانس را دارد تا به همراه فولاد خوزستان سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.منبع

جواد نکونام

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=264865

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .