15

حجت نظری در تذکر پیش از دستور: بودجه ۱۴۰۰ رویایی بسته شده است

  • کد خبر : 276419
  • 05 بهمن 1399 - 14:19
حجت نظری در تذکر پیش از دستور: بودجه ۱۴۰۰ رویایی بسته شده است
عضو شورای شهر تهران گفت: عملکرد بودجه غیرشفاف است و بودجه‌ای که تخصیص یافته در محل خود هزینه نمی‌شود و این انحراف بودجه به شورا گزارش نشده است.

به گزارش اخبار شورای شهر، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر اظهار کرد: به نظر می‌رسد تا به امروز تحقق درآمد بودجه سال ۹۹ نسبت به پیش بینی اولیه کمتر بوده و باید در تصویب بودجه، چراغ راه ما باشد.

وی افزود: همچنین عملکرد بودجه غیرشفاف است و بودجه‌ای که تخصیص یافته در محل بودجه هزینه نمی‌شود و این انحراف بودجه هم به شورا گزارش نشده است.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ رویایی بسته شده و به نظر من این بودجه محقق نخواهد شد . به همین دلیل تقاضا دارم اعضا یا بودجه را رد کنند یا اینکه بودجه‌ریزی عملیاتی مشخص کنند .

وی گفت: سرفصل بودجه ورزش همگانی از بودجه حذف شده و در پیش بینی بودجه مصوبات شورا و برنامه‌های اولویت محور مشخص نشده است .

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد : البته در نحوه کسب درآمد در بعضی موارد شفافیت وجود ندارد و چند ماه پیش شورا لیستی از اموال شهرداری را منتشر کرد که امکان فروخته شدن دارد ، اما تنها یک ملک که متعلق به خانه شهرداران بوده  خریدار و مبلغ آن مشخص نیست فروخته شده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .