7

حقوق اسفند ماه بازنشستگان جامانده چی شد؟

  • کد خبر : 289817
  • 07 فروردین 1401 - 23:58
حقوق اسفند ماه بازنشستگان جامانده چی شد؟
حقوق بازنشستگان کشوری امسال با تاخیر پرداخت شد. به گونه‌ای که تا روزهای پایانی اسفند، تعداد از آنها هنوز حقوقی دریافت نکرده‌ بودند. در حالی که روز ۲۸ اسفند دولت اعلام کرد که همه واریزی‌ها را انجام می‌دهد، برخی از بازنشستگان می‌گویند، هنوز حقوق ماه پایانی سال ۱۴۰۰ را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار بازنشستگان ، صندوق بازنشستگی کشوری ابتدا در روز ۲۶ اسفند اعلام کرد که اعتبار لازم برای پرداخت حقوق اسفند تعدادی از بازنشستگان را تامین و حقوق آنها را پرداخت کرده است.

در مرحله بعد هم، صندوق بازنشستگی کشوری کشوری هم روز ۲۸ مدعی شد که حقوق جاماندگان را همان روز به حساب آنها واریز می‌کند.

در آن زمان علت عدم واریز حقوق بخش عمده‌ای از این بازنشستگان تا ساعات پایانی سال گذشته، عدم تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام شد.

قرار بود جاماندگان از عیدی نیز با حقوق اسفند عیدی خود را دریافت کنند. از آنجایی که در واریز حقوق تاخیر ایجاد شد، پرداخت عیدی نیز با تاخیر واریز مواجه شد.

با وجود این، برخی از بازنشستگان با آغاز سال جدید گفتند که هنوز حقوق خود را دریافت نکرده‌اند. تعدادی از مخاطبان حتی امروز، ششم فروردین ۱۴۰۱ نیز پیام داده‌اند که حقوق اسفند همچنان به حساب آنها واریز نشده است. منبع

اگر شما از بازنشستگان هستید و هنوز حقوق اسفند ماه ۱۴۰۰ را دریافت نکرده اید در بخش نظرات پیام بگذارید

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .