10

حمایت باشگاه پرسپولیس از گل محمدی با واژه « اصیل »

  • کد خبر : 285948
  • 27 مهر 1400 - 14:57
حمایت باشگاه پرسپولیس از گل محمدی با واژه « اصیل »
باشگاه پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل الهلال در بیانیه‌ای کادرفنی و بازیکنان حمایت کرد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، باشگاه پرسپولیس پس از شکست سنگین سرخپوشان برابر الهلال با صدور بیانیه ای به حمایت از سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه پرداخت.

در این بیانیه آمده است:

در روزها و شب‌هایی که گذشت، روی تلخ فوتبال را با هم و در کنار هم تجربه کردیم. آن گونه که در هنگامه قهرمانی و خلق افتخارها همراه هم بوده‌ایم اکنون نیز کنار هم خواهیم ایستاد. از بازیکنان و به طور خاص از سرمربی تیم خود حمایت و اعتماد قاطع خویش را اعلام می‌کنیم. هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، به توانمندی و درایت یحیی گل‌محمدی و همکارانش، اعتقاد راسخ دارند و این نیازی به گفتگو ندارد. این حمایت از اصول اساسی باشگاه است.

شب و روز سختی بر همه ما گذشت، اما دیگر به تاریخ پیوست. از آن تجربه کسب خواهیم کرد، برای حرکت و افتخار آفرینی دیگرباره. همه با هم، دست رد به سینه آنهایی می‌زنیم که در این بحبوحه، برای شکاف بین ارکان این خانواده بزرگ و شایسته ستایش، لحظه شماری می‌کنند.

سرمربی با دانش ما، در روزهای اخیر، بزرگوارانه درباره مسوولیت خویش در قبال ناکامی تیم سخن گفتند و این تفاوت انسان‌ها و تیم‌های اصیل است . تاکید می‌کنیم نه فقط ایشان که همه ما در تیم و باشگاه، بابت این ناکامی خود را در محضر هواداران بزرگ پرسپولیس و مردم شریف ایران مسوول می‌دانیم و با وجود تمام مسائلی که وجود داشت و دارد، قصد نداریم انرژی خود را صرف بیان بعضی واقعیات عیان سازیم .

به جای آن، از امروز با درک دقیق‌تری از شرایطی که برای پرسپولیس وجود دارد به دنبال تکرار قهرمانی برای ششمین بار پیاپی در لیگ برتر و حضور قدرتمندتر در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا با فائق آمدن بر مسائل داخلی خواهیم بود.

از هواداران عزیز نیز درخواست می‌کنیم در این لحظات حساس و آینده‌ساز و در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر با حمایت خود به هر شکلی که می‌دانند، سرخپوشان قهرمان ایران را با پشتوانه‌ای قوی‌تر، روانه رقابت‌ها کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .