7

حمایت پژوهشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی توسط همراه اول

  • کد خبر : 277374
  • 27 بهمن 1399 - 13:33
حمایت پژوهشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی توسط همراه اول
همراه اول به‌منظور حمایت از ظرفیت‌های دانشگاهی به ٧٧ طرح شامل رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در حوزه‌های پژوهشی و کاربردی، گرنت اعطاء می‌کند.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به‌منظور بهره‌مندی از توان و ظرفیت دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، همچنین در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه، از پایان‌نامه‌های دانشگاهی در قالب طرح گرنت، حمایت می‌کند.

در دوره اول این فرآیند از مجموع ۱۵۴ طرح دریافتی، ۷۷ طرح شامل رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در حوزه‌های پژوهشی و کاربردی اولویت‌دار همراه اول، پذیرفته شد.

طرح‌های پذیرفته شده از ١١ دانشگاه برتر کشور شامل صنعتی شریف، امیرکبیر، علم‌و‌صنعت، خواجه نصیر، تهران، تربیت مدرس، صنعتی اصفهان، شاهد، اصفهان، فردوسی مشهد و شهید بهشتی است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .