5

حیدری: پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از استقلال است

  • کد خبر : 265818
  • 31 مرداد 1399 - 13:21
حیدری: پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از استقلال است
مدافع اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید بیشتر از انگشتان یک دست به سایپا گل می‌زد و زور حریف به این تیم نمی‌رسید.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، سپهر حیدری درباره برتری ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم این بازی به نوعی اوج حرفه‌ای‌گری پرسپولیس بود. تیمی که از ۴ هفته قبل قهرمانی‌اش را قطعی کرده و با ۱۴ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در صدر جدول قرار دارد با تمام توان در مقابل سایپا حاضر شد و نتیجه‌ای عالی گرفت.

وی افزود: پرسپولیس هفته آینده دیدار دربی را پیش رو دارد و شاید یحیی گل محمدی برای مصدوم یا محروم نشدن بازیکنانش می‌توانست مقابل سایپا با احتیاط‌تر بازی کند و از جوان‌های بیشتری در ترکیب پرسپولیس بهره ببرد، اما چنین کاری انجام نداد.

وی درباره دیدار بعدی سرخپوشان مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی گفت: هرچند استقلال در هفته‌های اخیر وضعیت خوبی داشته و با کسب نتایج خوب توانست نایب قهرمان لیگ شود، اما پرسپولیس یک سر و گردن از این تیم بالاتر است و این موضوع را هم به دلیل پرسپولیسی بودن نمی‌گویم بلکه با توجه به کیفیت بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس چنین حرفی منطقی است.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=265818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .