12

خانه های کودک شهرداری کمبودهای زیادی دارد/اگر کمبودها رفع نشود شاهد شیوع کرونا خواهیم بود

  • کد خبر : 257207
  • 25 خرداد 1399 - 12:31
خانه های کودک شهرداری کمبودهای زیادی دارد/اگر کمبودها رفع نشود شاهد شیوع کرونا خواهیم بود
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خانه های کودک شهرداری تهران کمبودهایی دارد که اگر این کمبودها بر طرف نشود شاهد شیوع ویروس کرونا و وقوع یک مخاطره بزرگ خواهیم بود.

عصرشهروند — شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور در صحن علنی امروز شورای شهر تهران گفت: ۲۲ خرداد برای مردم ایران تاریخ ساز است.

وی افزود: روز ۱۲ ژوئن مصادف با روز مبارزه با کار کودکان است و باید در مدیریت شهری تلاش کنیم تا از کار کردن کودکان و تبعیض در حق این قشر از جامعه جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کودکان آینده سازان جامعه هستند و نباید هیچ کودکی به دلیل فقر و فلاکت مجبور به کار شود و باید این تبعیض ها از میان برود.

وی افزود: تذکر من درباره بازگشایی مهدکودک ها است که از روز گذشته بازگشایی شده است و به نظرم می رسد این موضوع باعث شیوع بیشتر کرونا می شود.

امانی گفت: من از روز گذشته به عنوان نماینده مردم تهران کمبودهای خانه کودک های شهرداری تهران را به مسوولان مدیریت شهری تذکر دادم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: من مشکلات را به سمع و نظر معاون اجتماعی شهرداری تهران رساندم و از آنها خواستم تا نسبت به رفع کمبودهای خانه کودک ها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر رفع مشکلات خانه های کودک شهرداری از توان شهرداری و مدیریت شهری خارج است باید از بازگشایی خانه های کودک جلوگیری کند./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=257207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .