10

خرید جدید تیم استقلال کیست؟

  • کد خبر : 285363
  • 07 مهر 1400 - 9:30
خرید جدید تیم استقلال کیست؟
هافبک جوان فصل گذشته سایپا مد نظر فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال قرار گرفته است.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، باشگاه استقلال که از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی امیرحسین حسین‌زاده و سید ابوالفضل جلالی را از سایپا جذب کرده بود، سومین خرید خود از خودروسازان را هم انجام می‌دهد و یک جوان دیگر نارنجی‌پوش را به خدمت می‌گیرد.

امیرعلی صادقی، هافبک ۲۰ ساله سایپا که طی دو فصل اخیر جزو فهرست لیگ برتری این تیم بود، مد نظر آبی پوشان است و در صورت دریافت رضایتنامه از سایپا به استقلال می‌پیوندد.

این هافبک آینده‌دار و کوتاه قامت، در دو مسابقه رفت و برگشت فصل اخیر مقابل ذوب‌آهن دو گل حساس با شوت‌های محکم به ثمر رساند، اما گل‌های او منجر به بقای نارنجی پوشان در سطح اول فوتبال ایران نشد تا این تیم به لیگ یک برود.

امیرعلی صادقی سه سال قبل به سایپا پیوست و یک‌فصل در رده جوانان این تیم حضور داشت، اما در لیگ نوزدهم ۷ بار و در لیگ بیستم ۱۶ بار به میدان رفت و در این مدت دو گل به ثمر رساند و البته یک کارت قرمز هم دریافت کرد.

در چنین شرایطی موضوع پیشنهاد استقلال برای جذب صادقی به سایپا امروز مورد پرسش از خوش نظر سرپرست نارنجی‌پوشان قرار گرفت. خوش نظر در این باره گفت: «من اطلاع دقیقی از وضعیت امیرعلی صادقی ندارم؛ البته می دانم از دو سه باشگاه برایش درخواست آمده و انتقال او منوط به هیات مدیره و مدیرعامل است.»

این بازیکن که سهمیه خریدهای لیگ برتری استقلال را پُر نخواهد کرد، در شرایطی احتمالا با این باشگاه قرارداد امضا می‌کند که آبی‌پوشان پیش از این با امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده، جعفر سلمانی، محمدزبیر نیک‌نفس، سید ابوالفضل جلالی، علیرضا رضایی، محمدرضا آزادی و عارف آقاسی قرارداد بسته بودند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .