4

دادگاه برخی بازنشستگان نهادهای امنیتی مرتبط بابانک سرمایه برگزار می شود

  • کد خبر : 123821
  • 11 شهریور 1398 - 12:44
دادگاه برخی بازنشستگان نهادهای امنیتی مرتبط بابانک سرمایه برگزار می شود

نماینده دادستان تهران گفت: دادگاه برخی از افراد که بازنشسته برخی نهادهای امنیتی و نظامی بودند و سو استفاده هوایی در بانک سرمایه کردند برگزار می شود.

رسول قهرمانی در جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات یکی از مدیران عامل پیشین بانک سرمایه گفت: متأسفانه پرونده بانک سرمایه وضعیت نامطلوبی دارد و شاهد حضور اشخاص امنیتی و نظامی که عمدتاً بازنشسته شدند و نفوذ گسترده در دستگاه‌ها داشتند هستیم.
وی افزود: این افراد وارد بانک شده وبا تبانی در مدیریت، پست‌های مختلفی را بر عهده می‌گرفتند آنها خودشان را منتسب به نهادهای امنیتی می‌کردند اما فقط یک تفنگ به کمر داشتند و از آن سو استفاده می‌کردند.

نماینده دادستان به اظهارات متهم خانی در رابطه با کمک گرفتن از یکی از افراد اطلاعات سپاه اشاره کرد و گفت: آقای خانی مگر آن فرد بانکی بود که شما را صدا زدید تا مشکلات تان را حل کند.

وی با اشاره به افراد امنیتی و نظامی دخیل در پرونده بانک سرمایه گفت: پرونده این اشخاص در مسیر رسیدگی رسیدگی است و انشاالله دادگاه آنها هم تشکیل می‌شود تا مردم بدانند هر کسی که بخواهد سو استفاده کند با برخورد عدالت مواجه می‌شود.

مهر

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=123821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .