3

دختر گمشده یک ماه با آب و توت زندگی کرد

  • کد خبر : 47863
  • 28 اسفند 1397 - 12:00
دختر گمشده یک ماه با آب و توت زندگی کرد

لیزا تریس، دختر ۲۵ ساله از لوییسویل، در ۲۳ جولای گم شد و تصور می‌شد بعد از فرار از دست دو مرد در جنگل آلاباما گم شده است. درحالی که تنها یک نفر امید داشت او هنوز زنده باشد، لیزا در کنار یک جاده روستایی توسط زنی که ابتدا او را با یک گوزن اشتباه گرفته بود، پیدا شد.

او در حال رانندگی در جاده بوده که می‌بیند چیزی در میان بوته‌ها حرکت می‌کند و فکر می‌کند یک حیوان وحشی است. این زن کنجکاو جلو می‌رود و با زنی روبرو می‌شود که تمام بدنش پوشیده از زخم و نیش حشرات بوده است. موهای او گره خورده، زیر ناخن هایش پر از خاک و به نظر می‌رسید مدت طولانی است که در حیات وحش زندگی می‌کرده است. لیزا که در این مدت با خوردن توت و آب آلوده زنده مانده بود از زن خواهش کرد او را ترک نکند.پلیس او را شناسایی کرد، اما جزئیات اینکه چطور به آلاباما رسیده هنوز مشخص نیست، اما از دست دو مرد فرار کرده و، چون با منطقه آشنا نبوده گم شده است. لیزا در این مدت ۲۲ کیلوگرم از وزنش را از دست داده و بسیاری زنده بودنش را یک معجزه می‌دانند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=47863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .