26
تشکری هاشمی در گفت و گو با عصر شهروند:

در تهران اتوبان یا بزرگراه حادثه خیز نداریم

  • کد خبر : 297241
  • 06 تیر 1402 - 8:21
در تهران اتوبان یا بزرگراه حادثه خیز نداریم
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران  در واکنش به سخنان رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس تهران اظهار داشت : اتوبانهای تهران حادثه خیز نیستند اما نیاز به اصلاح دارند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ،رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ چندی پیش در گفت و گویی درباره جزئیات مناطق حادثه خیز پایتخت با انتقاد از وضعیت برخی شریان‌های بزرگراهی گفت: احتمال تصادف در بزرگراه‌های کردستان، مدرس، شهید صیاد شیرازی و بزرگراه یادگار امام (ره ) بیشتر از هر نقطه‌ای در تهران است.

در واکنش به این موضوع تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه اتوبانهای تهران حادثه خیز نیستند به خبرنگار عصر شهروند گفت: ممکن است یک محل هایی از اتوبان ها برای عملکرد بهتر نیاز به اصلاح داشته باشند اما تا حالا به اتوبان حادثه خیز برخورد نکردیم در عین حال از تجارب همکاران پلیس تهران و همینطور کارشناسان و متخصصان شهرداری تهران استفاده می کنیم.

بیشتر بخوانید : کدام بزرگراه‌های تهران حادثه خیز است ؟

وی با بیان اینکه اگر مردم محله های تهران احساس می کنند با اقدام یا عملیات عمرانی به بهبود ترافیک و عبور و مرور در بزرگراه و اتوبان منجر می شود ، در دستور کار شورا قرار می گیرد و مجوز و منابع در اختیار شهرداری قرار می گیرد. اما اصولا این بزرگراه ها پرخطر یا حادثه ساز نیستند.

تشکری هاشمی اضافه کرد؛ وظیفه سازمان ترافیک شهرداری تهران این است که بزرگراه ها را تحلیل کند و نقاط حادثه خیز احتمالی را شناسایی و اگر نیاز به انجام عملیات اصلاحی دارند ، پیشنهاد ارائه دهند اما همانطور که گفتم بزرگراه های تهران نقص جدی برای ایمنی ندارند ولی حتما می شود گامهایی برای بهتر شدن آنها برداشت .

وی ادامه داد : شورای شهر تهران از ارائه  پیشنهاد برنامه های اصلاحی توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و سازمان ترافیک شهرداری تهران که منجر به اصلاح عبور و مرور و رفع ترافیک شود ، استقبال می کند.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .