5

در ۶ محله تهران هیچ بوستانی نداریم

  • کد خبر : 296143
  • 14 اردیبهشت 1402 - 10:43
در ۶ محله تهران هیچ بوستانی نداریم
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران از تکلیف شهرداری برای احداث بوستان در ۶ محله فاقد بوستان در تهران تا پایان برنامه چهارم توسعه شهر خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی پیرهادی ، در تشریح روند توسعه فضای سبز شهر تهران گفت: متاسفانه در ۶ محله شهر تهران هیچ بوستانی نداشتیم که با عدالت در حوزه فضای سبز همخوانی نداشت، بر همین اساس به شهرداری تهران در برنامه چهارم توسعه شهر تهران تکلیف کردیم که ۶ بوستان در محلات فاقد بوستان تا پایان برنامه تملک، طراحی و احداث کند.

وی افزود: برای تحقق هر چه بیشتر عدالت فضای سبز در شهر تهران تملک باغات در برخی مناطق کم برخوردار در اولویت قرار گرفته است و در همین راستا در سال ۱۴۰۱ تعدادی از باغات در محلات و مناطق کم برخوردار خریداری و در اختیار مردم قرار گرفت.

پیرهادی ادامه داد: در اجرای این کار اگر منطقه یا محله‌ای باغ نداشته باشد شهرداری منطقه مربوطه می‌تواند از سایر کاربری‌ها برای تملک و تبدیل به باغ برای استفاده مردم بهره بگیرد که این مهم در قالب اصلاحیه‌ای برای اولین بار در بحث برنامه و بودجه انجام شده است.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .