7

دستگیری ۳ سارق خفت‌گیر در رباط‌کریم / شاکیان به پلیس مراجعه کنند

  • کد خبر : 292006
  • 15 تیر 1401 - 15:06
دستگیری ۳ سارق خفت‌گیر در رباط‌کریم / شاکیان به پلیس مراجعه کنند
فرمانده انتظامی رباط‌کریم از دستگیری ۳ سارق خفت‌گیر در این شهرستان خبر داد و گفت: از افرادی که در این خصوص شاکی هستند می خواهیم به پلیس آگاهی رباط کریم مراجعه کنند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، سرهنگ علی زنگنه ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری ۳ نفر سارق خفت گیر در رباط کریم خبر داد و اظهار داشت: این سارقان با ۲ دستگاه خودروی پراید علاوه بر رباط‌کریم در بهارستان و شهریار هم اقدام به خفت گیری می‌کردند.

زنگنه در تشریح جزئیات این اقدامات گفت: این افراد با سوار کردن مسافران کم سن و با افرادی با توان جسمی کم اقدام به خفت گیری و سرقت اموال آنان در خارج از شهر می‌کردند که با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی دستگیر و هر دو خودرو توقیف شد.

وی ادامه داد: این سارقان ابتدا با یک دستگاه پراید سفید اقدام به سرقت می‌کردند که بعد از لو رفتن خودرو، خودروی پراید مشکی دیگری تهیه و به کار خفت گیری خود ادامه می‌دادند .

فرمانده انتظامی رباط‌کریم عنوان داشت: این سارقان تا کنون به ۲۵ فقره خفت گیری اعتراف و شاکیان این پرونده هم مراجعه نموده و افراد را شناسایی کرده‌اند و بخشی از اموالی هم که به سرقت رفته بود استرداد شده است .

زنگنه با تاکید بر اینکه مخلان نظم امنیت عمومی و خفت‌گیران با قدرت پلیس مواجه خواهند شد و قانون اجازه تخطی به سارقین را که به حریم شخصی شهروندان تجاوز کنند نخواهد داد گفت: از همشهریانی که احیاناً با سوار شدن به خودروی پراید سفید یا سیاه، دچار خفت گیری شده‌اند خواست تا به پلیس آگاهی شهرستان رباط‌کریم مراجعه کنند . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .