7

دعوای خطیر و نکونام بر سر تمرین استقلال !

  • کد خبر : 298604
  • 06 مهر 1402 - 22:57
دعوای خطیر و نکونام بر سر تمرین استقلال !
برگزاری تمرین استقلال با حضور هواداران یا پشت درهای بسته، به جدیدترین اختلاف میان مدیریت باشگاه و سرمربی تبدیل شده است.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، اختلافات میان مدیریت باشگاه استقلال و سرمربی این تیم، هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد. علی خطیر و جواد نکونام در یک جنگ عجیب و در دو سپاه تشکیل شده علیه یکدیگر، وارد یک تنش شدید و بیهوده شده‌اند و دائما در حال پرتاب ترکش‌های این درگیری به سمت باشگاه و هواداران هستند.

در تازه‌ترین مورد از اختلافات عجیب و باورنکردنی طرفین، افراد نزدیک به جواد نکونام از برگزاری تمرین روز جمعه این تیم با حضور هواداران خبر می‌دهند. موضوعی که توسط رسانه‌ها نیز پوشش داده شده و هواداران نیز برای حضور در کمپ ناصر حجازی، برنامه‌ریزی می‌کنند.

اما پس از گذشت ساعاتی از انتشار این خبر توسط افراد مورد اعتماد سرمربی، ناگهان رسانه رسمی باشگاه در تلگرام که زیر نظر مدیریت باشگاه و علی خطیر است، اطلاعیه‌ای را منتشر کرده و مدعی می‌شود تمرین فردا به مانند روزهای دیگر، پشت درهای بسته برگزار می‌شود و حضور هواداران نیازمند دریافت برخی مجوزات است.

در متن این اطلاعیه آمده است که حضور هواداران نیاز به هماهنگی با برخی نهادها دارد:

«طی ساعات گذشته در فضای مجازی به دروغ شایعه شده تمرین روز جمعه استقلال با حضور هواداران برگزار می‌شود اما رسانه رسمی باشگاه استقلال با تکذیب این شایعه اعلام می‌دارد هیچ درخواستی از سوی کادر سرپرستی و فنی تیم استقلال مبنی بر برگزاری تمرین با حضور تماشاگر به باشگاه ارائه نشده و با توجه به حوادث ناگوار رخ داده در ابتدای فصل، برگزاری تمرین با حضور تماشاگر نیاز به هماهنگی با نهادهای ذی‌صلاح دارد.»

در ادامه این اطلاعیه نیز ذکر شده است که تمرین جمعه پشت درهای بسته برگزار می شود و اگر نیاز به حضور هواداران باشد، اطلاع رسانی می‌شود:

«از این رو، تمرینات استقلال کماکان پشت درهای بسته برگزار می‌شود. تمرین روز جمعه، هفتم مهر ماه،، نیز مثل روزهای قبل بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. اگر در آینده قرار به حضور تماشاگر در تمرین باشد، باشگاه استقلال از طریق رسانه رسمی خدمت هواداران فهیم اطلاع‌رسانی خواهد کرد.»

این اطلاعیه در شرایطی منتشر شد که تیم رسانه‌ای سرمربی با تیم رسانه ای مدیریت کاملا در خلاف جهت یکدیگر و در دو مسیر مجزا در حال فعالیت هستند. از جمله دیگر تناقضات و اخبار متفاوت پیرامون استقلال، می توان به بحث مربیان اسپانیایی، حضور گوستاوو بلانکو در تهران، ثبت قرارداد این بازیکن، جدایی بدون اجازه بازیکنانی چون برزگر و سعیدی‌فر، جذب بازیکن جدید خارجی، جدایی و حفظ نفراتی چون مهری، رمضانی، حامدی‌فر و… اشاره کرد.

از آن دیدار تاکنون، جواد نکونام و تیم رسانه‌ای او اجازه انتشار هیچ گونه تصویری از تمرینات یا بازی‌های دوستانه استقلال را نداده‌اند و مدیریت باشگاه نیز تاکنون قرارداد افراد مورد اعتماد سرمربی برای انتصاب به عنوان تیم رسانه‌ای آبی‌ها را امضا نکرده است.

به نظر می‌رسد عدم جذب جلال الدین ماشاریپوف در اتفاقات رخ داده بی‌تأثیر نباشد. پس از ناکامی آبی‌ها در به خدمت گرفتن این بازیکن، هواداران استقلال به شدت نسبت به این موضوع معترض بودند و شاید تیم مدیریتی باشگاه تصور می‌کرد در صورت برگزاری تمرین با حضور تماشاگران، اتفاقات جنجالی و غیرقابل کنترلی روی سکوها رخ دهد و به همین دلیل، مدیران آبی‌ها، تصمیم نکونام و نزدیکانش برای حضور هواداران در تمرین جمعه را وتو کردند، اتفاقات عجیبی که تاکنون نمونه آن را مشاهده نکرده‌ایم. ضمن اینکه همین متفاوت بودن اخبار و تصمیماتی که از سوی تیم‌های رسانه‌ای خطیر و نکونام به دست خبرنگاران می‌رسد، سبب می‌شود تا رسانه‌ها با شک و ابهام نسبت به انتشار آن عمل کنند، چرا که هر لحظه امکان دارد خبری که از سمت یکی از طرفین منتشر شده، توسط طرف مقابل تکذیب شود؛ موضوعی که در جریان برگزاری تمرین جمعه شاهد آن بودیم.

به هر شکل، باشگاه استقلال این روزها یکی از عجیب‌ترین شرایط تاریخ خود را سپری می‌کند. جایی که مدیرعامل و سرمربی طی ۷۰ روز گذشته کاملا در یک جنگ تمام عیار و در دو سپاه مجزا علیه یکدیگر هستند و به نظر می‌رسد تنها چیزی که برای دو طرف ماجرا اهمیت ندارد، سرنوشت آبی‌ها در رقابت‌های امسال لیگ برتر است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دست ازسره استقلال بردارید بذارید کارش رو بکنه ازالکی میگید فلانه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .