6

دلیل اصلی دوام آوردن میثاقی در فوتبال برتر

  • کد خبر : 266052
  • 04 شهریور 1399 - 8:54
دلیل اصلی دوام آوردن میثاقی در فوتبال برتر
محمدحسین میثاقی گفت: پسرم تا آخر شب می نشیند و فوتبال برتر را می بیند. هر وقت هم تیتراژ اول برنامه را می بیند با زبان بچه گانه و شیرین خودش می گوید فوتبال برتر.

به گزارش عصر شهروند ورزشی، محمدحسین میثاقی از زمان حضور به عنوان مجری برنامه فوتبال برتر روزهای سخت و پرفشاری را سپری کرده است. او درباره این روزهای سخت و اینکه چگونه دوام آورده به روزنامه جام جم گفت: خانواده‌ام خیلی تحت فشار بودند. اذیت شدند. همسرم خیلی عجیب و غریب از ابتدا پای کار و همراه من بود، در آن فضا و آن مشکلات. به هر حال پسر کوچولو هم دارم. جالب است که پسرم تا آخر شب می نشیند و فوتبال برتر را می بیند. هر وقت هم تیتراژ اول برنامه را می بیند با زبان بچه گانه و شیرین خودش می گوید فوتبال برتر. خلاصه خانواده همراه من بودند. اینکه دوام آوردم به خاطر حمایت خانواده‌ام بود و لطف مردم و همنطور تلاش فوق العاده بچه های فوتبال برتر و همینطور حمایت گروه ورزش شبکه. با هر شرایطی که بود ادامه دادیم و توانستیم بازی عقب افتاده را حتی مساوی کنیم و ببریم. خداروشکر.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=266052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .