14

دولت و سازمان‌های مردم‌نهاد در قبال پسماند مسئولیت دارند /  شورای ششم قصد تعدیل نیرو ندارد

  • کد خبر : 284317
  • 13 شهریور 1400 - 16:18
دولت و سازمان‌های مردم‌نهاد در قبال پسماند مسئولیت دارند /  شورای ششم قصد تعدیل نیرو ندارد
مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورا در بازدید ازمجتمع پردازش آرادکوه: علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش نسبت به خبر تعدیل نیرو در شورای شهر:

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، چه خبر از شورا؟

مهدی پیرهادی ، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورا در بازدید ازمجتمع پردازش آرادکوه:

یکی از مسائل مهم در این حوزه بحث زباله‌های بیمارستانی و دفن آن است که وزارت بهداشت باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا دفن این زباله‌ها با رعایت پروتکل‌ها و شرایط مورد توافق انجام شود. با توجه به حساسیت‌ها دولت نیز باید کمک کند تا بتوانیم فضای لازم را برای بهبود مسائل و مشکلات در این بخش ایجاد کنیم.

گرچه با اقدامات و طرح‌های سازمان مدیریت پسماند و بحث هوشمندسازی، حجم پسماندها نسبت به سالیان قبل کاهش پیدا کرده، اما یکی از برنامه‌ها و موضوعات کلیدی کاهش پسماند و تفکیک زباله‌هاست؛ بنابراین از افراد دغدغه‌مند در این حوزه، فعالان فرهنگی و اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد، نهادهایی که مسئولیت‌های اجتماعی دارند و صاحبان صنایع تقاضا داریم به مسئولیت خود در قبال حوزه شهری عمل کنند تا این کارها منجر به بهبود وضعیت شهر شود . منبع

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش نسبت به خبر تعدیل نیرو در شورای شهر:

ما کسی را لغو قرارداد نکردیم و تلاش خواهیم کرد برخی از افراد را به نقاط دیگر شهرداری مأمور کنیم تا براساس نیاز و تخصص نیرو جذب شورای شهر تهران شود. در دوره قبلی شورای شهر تهران بسیاری از افراد بنا به تخصص یا موارد دیگر به دلایل مختلف به نقاط دیگری از شهرداری فرستاده شدند یا لغو قرارداد صورت گرفت که تعداد بالایی داشتند. شورای شهر ششم چنین نگاهی ندارد، اما باید به این موضوع توجه کرد که عضو شورای شهر تهران حق انتخاب مسئول دفتر یا دیگر اعضای دفتر یا کارشناسان خود را دارد. در دوره پیش نیز شاهد این موضوع بودیم که برخی از کمیته‌ها فعال نبودند و در دوره مدیریت شهری ششم بنا بر این است که کمیته‌ها فعالیت مستمر و خوبی داشته باشند . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=284317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .