17

دو لژیونر استقلالی در راه بازگشت !

  • کد خبر : 290405
  • 30 فروردین 1401 - 11:23
دو لژیونر استقلالی در راه بازگشت !
به نظر می رسد که فرهاد مجیدی از هم اکنون گوشه چشمی به نقل و انتقالات تابستان استقلال دارد و یک لیست کهکشانی برای آن در نظر گرفته است.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، فرهاد مجیدی هیچ لیستی به باشگاه استقلال نداده اما شایعات داغی در مورد نقل و انتقالات استقلال شنیده می شود. تمام تمرکز کادر فنی استقلال روی بازی های باقی مانده لیگ برتر است اما در عین حال اخبار داغی در مورد نقل و انتقالات این باشگاه شنیده می شود. فرهاد مجیدی اکثر بازیکنان اصلی و فعلی استقلال را برای فصل بعد هم می خواهد اما قطعا استقلال در پایان فصل تغییراتی را انجام خواهد داد و چند بازیکن مطرح به لیست این تیم اضافه می شوند که کاوه رضایی و مهدی قایدی نیز می توانند جزء آن باشند.

این روزها بحث حضور مهدی قایدی در استقلال داغ شده و چون در الاهلی بازی نمی کند خیلی ها می گویند بر می گردد اما مساله اینجاست که او قرارداد دارد و باید بتواند رضایت مسئولان الاهلی امارات را جلب کند. ضمن اینکه همسر مهدی از زندگی در دبی راضی است و باید دید حاضر می شود دوباره در تهران زندگی کند یا نه؟!

لژیونر بعدی که می گویند شاید به استقلال برگردد، کاوه رضایی است که روزهای خوبی را در اروپا سپری نکرده و چند وقتی است که او را در تیم ملی هم نمی بینیم. مجیدی مثل پارسال نیم نگاهی هم به رایان تفضلی دارد. بازیکنی که در انگلیس بازی می کند و فرهاد می خواست او را همراه با جعفر سلمانی به استقلال بیاورد اما مقدمات حضورش فراهم نشد.

در کنار این نفرات استقلال حداقل سه خرید لیگ برتری هم دارد اما همان طور که اشاره شد مجیدی تا امروز هیچ لیستی به باشگاه نداده و منتظر اتمام فصل است. برای او قهرمانی استقلال در لیگ برتر از هر چیزی مهمتر است و به همین خاطر با تمام وجود از بازیکنان فعلی حمایت می کند اما مسلما استقلال یک فصل نقل و انتقالات داغ را در پیش خواهد داشت، درست مثل پرسپولیس . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .