11

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر با تصویر باحجاب فروغ فرخزاد و مریم میرزاخانی

  • کد خبر : 293299
  • 21 مهر 1401 - 20:53
دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر با تصویر باحجاب فروغ فرخزاد و مریم میرزاخانی
بامداد امروز جدیدترین دیوار نگاره میدان ولیعصر (عج) در پایتخت با نمایی از «بانوان مفاخر ایرانی» رونمایی شد.

به گزارش عصرشهروند، امروز جدیدترین دیوار نگاره میدان ولیعصر (عج) با محوریت زنان رونمایی شد. در این دیوارنگاره تصویر زنانی که در قید حیات نیستند از جمله حمیده خیرآبادی، هما روستا، ماه‌چهره خلیلی ، ژاله علو، مرضیه دباغ، پروین اعتصامی و ایران درودی به چشم می‌خورد. همچنین چهره فاطمه معتمدآریا، المیرا شریفی‌مقدم، پروانه معصومی، مرضیه برومند و مریلا زارعی هم دراین دیوارنگاره به چشم می‌خورد.منبع

حتما بخوانید :

روی تصویر سنگ قبر زنان قیر نریزید ، بیلبورد پیشکش

واکنش عباس عبدی به نصب و جمع کردن سریع دیوارنگاره زنانه میدان ولی عصر

روایت فارس از دلیل تغییر دیوارنگاره ولیعصر

دیوار نگاره میدان ولیعصر

اما تصویر قابل توجه در این دیوارنگاره، تصاویر باحجاب فروغ فرخزاد و مریم میرزاخانی است. سایت … در این باره نوشت: دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر با به نمایش گذاشتن تصاویری از فاطمه معتمدآریا، سیمین دانشور، مریلا زارعی، حمیده خیرآبادی و کسانی، چون پروانه معصومی تلاش دارد طیف‌های متنوعی از زنان اثرگذار در جامعه ایرانی را کنار هم بنشاند.

اما جنجال غیرقابل پیش‌بینی آن جایی رخ داده که ساعاتی پیش فاطمه معتمدآریا در ویدئویی که داخل خودرو و در حال عبور از میدان ولیعصر گرفته شده، با شمایلی که در ادبیات رسمی آن را «کشف حجاب» می‌نامند و در حالی که به شدت گریه می‌کند و فریاد می‌زند، خودش را مادر مهسا و مادر سارینا و نیکا معرفی می‌کند و از تصویر دیوارنگاره میدان ولیعصر اعلام برائت می‌کند. … از انتشار ویدئوی مذکور معذور است. پس از فاطمه معتمد آریا مرضیه برومند نیز با انتشار پستی خواستار حذف تصویر خود از این دیوارنگاره شد.

زنان در دیوار نگاره میدان ولیعصر

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .