2
مهدی پیرهادی :

رئیس جمهور دستور انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب را صادرکند

  • کد خبر : 298035
  • 29 مرداد 1402 - 9:36
رئیس جمهور دستور انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب را صادرکند
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از رئیس‌جمهور خواست تا در اسرع وقت دستور انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه آفتاب را صادر کند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی پیرهادی در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توزیع آسفالت در معابر تهران و بهسازی آسفالت پس از چندین سال، اظهار کرد: تردد خودروهای سنگین مشکلاتی را برای آسفالت ایجاد کرده است؛ لذا از شهرداری می خواهیم بررسی لازم را در مورد زیرسازی آسفالت انجام دهد.

وی ضمن تقدیر از بازرسی کل کشور برای ارسال نامه به رئیس جمهور در تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب، یادآور شد: این موضوع مشکلات محیط زیستی و آاودگی های زیادی ایجاد می کند و جان شهروندان را به خطر می اندازد؛ به طوریکه خودروهای امدادی در تردد با مشکل مواجه می شوند؛ از رئیس جمهور درخواست می کنیم در این خصوص دستور عاجل دهد چراکه فکر نمی کنم رئیس جمهور بخواهند که مردم جان خود را از دست دهند.

زهرا شمس احسان رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز با بیان اینکه زیرگذر خیابان چوب تراش نقش پیوند دهنده محلات طرشت شمالی و جنوبی است، تصریح کرد: این زیرگذر به عنوان کانال عبور آب طراحی شده بود که با توجه به ساخت کانال، این زیرگذر برای تردد خودروها پیش بینی شد. ارتفاع این زیرگذر محدود است و هر خودرویی نمی تواند از آن عبور کند و سوال این است که چرا با توجه به طراحی این سازه به عنوان کانال، استفاده ترافیکی دارد.

وی تأکید کرد: از شهرداری می خواهیم تمام برنامه ریزی ها و مداخلات را برای افزایش سطح رفاه شهروندان انجام و گزارشات لازم را ارائه دهند.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .