4

روال بررسی لایحه بسته محرک اقتصادی خلاف آیین نامه شورای شهر است

  • کد خبر : 248940
  • 14 اردیبهشت 1399 - 11:23
روال بررسی لایحه بسته محرک اقتصادی خلاف آیین نامه شورای شهر است
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه متن یک لایحه در چندین جلسه مورد بررسی قرار گیرد و مواد آن مورد تایید باشد اما یک ساعت قبل از رأی گیری متن لایحه تغییر کند خلاف آیین نامه شورای شهر است.

فارس نوشت: پس از سخنان حسن رسولی درخصوص لایحه بسته محرک اقتصادی نوبت به اعلام نظر اعضای شورای شهر تهران درخصوص این لایحه رسید.

بهاره آروین عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: من نسبت به این لایحه و در موافقت یا مخالفت با آن حرفی ندارم.

وی افزود: رویه طی شده برای بررسی این لایحه مورد قبول نیست زیرا این لایحه در چندین جلسه مشترک مورد بررسی قرار گرفته است و کمیسیون برنامه و بودجه نظرش را داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمی شود که چندین جلسه برگزار شود و توافقاتی شود و مواردی اضافه و کم شود اما به یکباره امروز و یک ساعت قبل از برگزاری جلسه رأی گیری متن جدیدی در این لایحه قرار گرفته شود و به موضوعات دیگری استناد شود.

آروین گفت: اگر آن جلسات ما مورد کفایت نبوده است و بی دلیل بود است بیایید و بگویید اما اینکه یک باره یک ساعت قبل از بررسی لایحه متن لایحه تفاوت کند نمی تواند روال منطقی باشد و خلاف آیین نامه شورای شهر تهران است.

وی ادامه داد: این اصلا منطقی نیست که در یک جلسه به یکباره ۲۰ نفر به این نتیجه برسند که گزارش یک کمیسیون را کناری بگذارند و براساس گزارش دیگری نظر بدهند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید الان وارد محتوای لایحه بشویم و ماده به ماده این لایحه مورد بررسی قرار گیرد.

حسن رسولی در واکنش به سخنان آروین گفت: ایراد شما از نظر شکلی صحیح است اما در جلسه امروز نقطه نظراتی از سوی اعضا مطرح شد.

وی ادامه داد: ظرف دو روز گذشته در تعاملی همه جانبه میان همه کمیسیون ها و معاونتهای نظیر آن در شهرداری تهران تصمیم گیری هایی شد و ۴ نفر از اعضای کمیسیون زیر این لایحه را امضا کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در هنگام رسیدگی به هر کدام از مواد حق همه اعضای شورای شهر برای اعلام نظرشان محفوظ است.

خداکرمی خطاب به حسن رسولی گفت: آقای رسولی اقدام شما یک بدعت بد است که در آینده شورای شهر تهران را دچار مشکلاتی خواهد کرد.

وی افزود: من تقاضایم این است که این لایحه براساس گزارش اول کمیسیون برنامه و بودجه که چندین جلسه برای آن برگزار شده است مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=248940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .