8
سوده نجفی در تذکری مطرح کرد؛

ریشه کن شدنِ شبانه ۹۰ اصله درخت به بهانه ساخت زیرگذر

  • کد خبر : 290407
  • 30 فروردین 1401 - 11:29
ریشه کن شدنِ شبانه ۹۰ اصله درخت به بهانه ساخت زیرگذر
سوده نجفی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در صحن علنی شورای شهر در خصوص ریشه کن کردن درختان سبز منطقه۱۷ به بهانه احداث زیرگذر خیابان متین به برادران‌مقدم تذکر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، وی با بیان این‌که متاسفانه بر اساس شواهد میدانی از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ درختان سبز دو لاین شمالی و جنوبی راه آهن تهران-اهواز در منطقه۱۷ به بهانه احداث زیر گذر توسط شهرداری منطقه  به صورت کاملا غیر اصولی با بهره گیری از جرثقیل و به صورت شبانه ریشه کن شده است؛ ادامه داد: همچنین در پاسخ به اعتراض مردم به این اقدام ضد محیط زیستی عنوان شده که درختان این پروژه با هدف جابه جایی ریشه کن شده است!
عضو کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای شهر عنوان کرد: اما بر اساس ویدئوهای دریافتی و مطالبه عمومی شکل گرفته در رسانه‌های محلی، درختان دارای برگ سبز بوده و شبانه بدون در نظر گرفتن حداقل استاندارد برای برداشت، اقدام به ریشه کن کردن بیش از ۹۰ درخت شده است.
این عضو شورای شهر با تاکیدبر اینکه منطقه ۱۷دارای سرانه پایین فضای است، خاطرنشان کرد: مردم منطقه از شورای شهر انتظار دارند در صورت قصور فرد یا افرادی در این اقدام ضد محیط زیستی، با خاطیان برخورد شده و به اندازه آسیب شکل گرفته، درختان سبز جایگزین در همان منطقه غرس شود.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .