7

زاکانی خبر داد: اداره محلات تهران با محوریت مساجد

  • کد خبر : 295683
  • 27 فروردین 1402 - 10:21
زاکانی خبر داد: اداره محلات تهران با محوریت مساجد
شهردار تهران گفت:مسجد کالبد محور و مرکزی است که به تمامی امور و اداره محله می‌پردازد.

به گزارش عصرشهروند، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۹ با بیان اینکه تحول روحی شهر را دنبال می‌کنیم گفت: تحول نرم که ناظر بر حوزه سبک زندگی است را هدف‌گذاری کرده‌ایم که با محور مساجد پیش می‌رود.

وی ادامه داد: پیوستگی مدارس و تمامی امورات محله به مسجد بستگی دارد و سال گذشته نظام نامه محلات به تصویب رسید که در بستر آن قرار شد محلات به دست مردم اداره شود.

زاکانی اظهار کرد: اداره محل به دست مردم و موثران محله بر مدار مساجد هدفی است که دنبال می‌کنیم و بر همین اساس دو جهت رونق و توسعه مساجد و خدمتی که در مساجد ارائه می‌شود را دنبال می‌کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه ایجاد هویت برای افزایش رضایتمندی اهالی محل مهم است گفت: در کنار توسعه کالبدی مساجد به دنبال ایجاد هویت نیز هستیم. وی گفت: مسجد کالبد و محور و مرکزی است که به تمامی امور محله می‌پردازد.

زاکانی با اشاره به منطقه ۱۹ تهران گفت: تمام تلاش ما این است که این منطقه به عنوان منطقه سالم شناخته شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .