13

زاکانی قطار متروی تهران را به قم امانت می‌دهد

  • کد خبر : 292377
  • 04 مرداد 1401 - 12:18
زاکانی قطار متروی تهران را به قم امانت می‌دهد
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از شهرداری خواست که فرآیند انتقال امانی قطار مترو به شهرهای قم و کرج را تا زمان کسب اجازه از شورا، متوقف کنند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، جعفر تشکری هاشمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران گفت: قرار بود ما ۲۲ عضو باشیم یعنی ۲۱ عضو شورای شهر به همراه شهرداری و یک رسالت را دنبال کرده و در راستای هم‌افزایی کار کنیم و اگر ایراد و نقصی وجود داشت همه باید با هم تلاش کنیم که این عیب رفع شود.

وی با بیان این‌که مسلما هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که بی‌خطا و بی‌نقص است، اظهار کرد: شورای شهر نقش ریل‌گذاری و شناسایی مسیر در راستای تعالی شهر را دارد و معتقدم که ما باید آستانه تحمل خود را بالا برده و نه این‌که با اندک مطلبی شعله‌ور شویم و باید همه به دور هم بنشینیم و حرف بزنیم، چرا که این مدل منطقی حل مشکلات است و نباید به عتاب و خطاب با یکدیگر بحث کنیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که به یاد دارم که چند سال قبل اتفاق مشابهی افتاد و یکی از مدیران شهرداری وقت به خود اجازه داده بود که برخورد نامتعارفی با عضو شورای شهر داشته باشد، گفت: در آن زمان آقای چمران و آقای پرویز سروری واکنش‌های خوبی در راستای حفظ جایگاه شورا و عضو آن انجام دادند و امیدواریم این رفتار شهرداری آخرین تجربه باشد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اضافه کرد: مدتی است که مطلع شدم که شهرهای قم و کرج تصمیم دارند قطارهایی را از متروی تهران برای انجام تست گرم و سرم خطوط خود به امانت بگیرند و باید اعلام کنم که این کار برخلاف اختیارات شهرداری است و باید این مساله به تصویب شورای شهر برسد، اما گویا وزارت کشور جلسه‌ای برگزار کرده و درصدد صورت جلسه انتقال یک رام قطار سه واگنه از خط فرودگاه به قم است و همچنین تقاضای مشابهی از سوی کرج مطرح شده است .

وی اضافه کرد: برای تست سرد حتما لازم نیست که این تست توسط یک قطار سالم عملیاتی انجام شود و از شهرداری می‌خواهیم تا زمان کسب اجازه از شورا، این فرآیند را متوقف کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .