3

زمان پرداخت معوقات بازنشستگان اعلام شد

  • کد خبر : 300027
  • 04 فروردین 1403 - 22:57
زمان پرداخت معوقات بازنشستگان اعلام شد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از اختصاص ۹ همت منابع مالی به بازنشستگان کشوری از جمله وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار بازنشستگان ، مسکنی گفت: با صدور مجوز فروش سهام شرکت آلومینیوم جنوب برای صندوق بازنشستگی مقرر شد ۹ همت منابع مالی حاصل از آن برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و معوقات حقوق آنها هزینه شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با همکاری دیوان محاسبات و سازمان برنامه و بودجه و پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری سهام شرکت آلومینیوم جنوب امکان فروش پیدا کرد.

به گفته مسکنی از محل این ۹ هزار میلیارد تومان، معوقات بازنشستگان کشوری نیمه دوم سال ۹۹ و ۱۵درصد ۲۲۰هزار نفر از بازنشستگان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و در نهایت مابه التفاوت اصلاح احکام متناسب سازی بازنشستگان دیوان محاسبات، پست بانک و اعضای هیات علمی تمام وقت پرداخت می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .