12

زهرا نژاد بهرام : ترکیب اولیه کاندیداهای هیئت رئیسه شورای شهر تهران اعلام شد

  • کد خبر : 265712
  • 29 مرداد 1399 - 12:16
زهرا نژاد بهرام : ترکیب اولیه کاندیداهای هیئت رئیسه شورای شهر تهران اعلام شد
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در رابطه با ترکیب اولیه کاندیدای هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سال پایانی از شورای پنجم توضیح داد.

به گزارش عصرشهروند ، زهرا نژاد بهرام با اشاره به برگزاری جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سال چهارم، با بیان اینکه این جلسه روز یک شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، درباره ترکیب کاندیداهای هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سال چهارم، گفت: آقایان محسن هاشمی به عنوان کاندیدای ریاست شورا، سیدابراهیم امینی به عنوان کاندیدای نایب رئیس شورا، علی اعطا به عنوان کاندیدای سخنگوی شورای شهر و بنده به عنوان کاندیدای منشی هیئت رئیسه شورای شهر تهران آمادگی خود را برای انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر در سال چهارم اعلام کرده ایم.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: خانم بهاره آروین در دوره پایانی سال پنجم شرکت نخواهد کرد.

نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که آیا افراد دیگری به عنوان کاندیدا در این دوره از انتخابات شرکت خواهند کرد یا خیر، گفت: در این زمینه بنده اطلاعی ندارم.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=265712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .