11

زهرا نژاد بهرام: نمایندگان حقوقی شهرداری پیگیر موضوع شهرداران دستگیر شده اند

  • کد خبر : 276321
  • 04 بهمن 1399 - 14:19
زهرا نژاد بهرام: نمایندگان حقوقی شهرداری پیگیر موضوع شهرداران دستگیر شده اند
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه موارد ذکر شده در مورد دو شهردار دستگیر شده منطقه 2 و 8 هنوز در حد اتهام است، گفت:‌نمایندگان حقوقی شهرداری پیگیر این موضوع هستند.

به گزارش اخبار شورای شهر،زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره سرانجام دستگیری دو شهردار منطقه ۲ و ۸ تهران اظهار داشت : ماجرای دستگیری حسن رحمانی و مهناز استقامتی دو شهردار منطقه ۲ و ۸ در قوه قضائیه در حال پیگیری است و نمایندگان حقوقی شهرداری هم پیگیر این قضیه هستند.

وی افزود: موارد ذکر شده در مورد این دو شهردار فعلاً در حد اتهام است و سرپرست از سوی شهردار برای این مناطق ابلاغ شده است.

نژاد بهرام درباره سرانجام لایحه بودجه شهرداری تهران گفت: این لایحه فردا توسط شهرداری جهت بررسی به شورای شهر ارسال خواهد شد و در صحن شورا این قضیه مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطر نشان کرد : جلسه کمیته زیرساخت بافت فرسوده نیز امروز صبح آغاز شده و این جلسه نتایج خوبی در تسریع نوسازی بافت فرسوده و انجام اقدامات مورد نیاز دارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .