11

زهرا نژاد بهرام: واکسیناسیون تطهیرکنندگان باید در اولویت وزارت بهداشت باشد

  • کد خبر : 277894
  • 09 اسفند 1399 - 16:36
زهرا نژاد بهرام: واکسیناسیون تطهیرکنندگان باید در اولویت وزارت بهداشت باشد
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تا این لحظه هنوز واکسیناسیون تطهیرکنندگان بهشت زهرا(س) انجام نشده است، گفت: این موضوع باید در اولویت وزارت بهداشت باشد.

به گزارش اخبار شورای شهر، زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت وگویی، درباره زمان زمان واکسیناسیون تطهیرکنندگان و پرسنل بهشت زهرا اظهارداشت: سعید نمکی، وزیر بهداشت اخیرا اعلام کرد که این موضوع مد نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا است و بزودی آغاز می شود ولی تا این لحظه هنوز اقدامی صورت نگرفته و امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.
وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا اقدامات زیادی بدون هیچ خللی جهت تطهیر، تغسیل و کفن و دفن متوفیان کرونا در بهشت زهرا (س) صورت گرفته و لازم است هرچه سریع تر واکسیناسیون تطهیرکنندگان  و این گروه پرخطر نیز انجام گیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران همچنین درباره سرانجام پرونده دو شهردار دستگیر شده تهران گفت: این دو شهردار هنوز بازداشت اند و پرونده آنها در دست بررسی است.

هفته گذشته سعید نمکی وزیر بهداشت در برنامه ای با انتقاد از بی توجهی برخی به موضوع کرونا گفت؛ «مرا وزیر مرده شورخانه صدا بزنید» که این موضوع با واکنش شورای شهری ها همراه شد و از وزیر بهداشت خواسته شده ضمن تجلیل از کارکنان بهشت زهرا از آنان عذرخواهی کند. پس از این موضوع و طی ۳ روز بعد نمکی اعلام کرد تا چایان هفته واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا آغاز می شود که البته تا این لحظه به گفته شورای شهری ها اقدامی صورت نگرفته است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .